doczyszczenie terakoty ze środka gruntującego-czym i jak?

1. Data: 2007-04-15 19:36:18

Temat: doczyszczenie terakoty ze środka gruntującego-czym i jak?
Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no więc błąd popełnion straszliwy: ściany pociągnięte gruntem akrylowym,
ładnie obeschły ;-]]]
w święta nie wypadało pracować, więc dziś się wzięliśmy za doczyszczania
terakoty SOWICIE POLANEJ GRUNTEM...
No i bolało, kafle i fugi traktowane po kolei: rozpuszczalnikiem do zapraw
cementowych (w Castoramie polecili),
Atlas Szop 2000, rozcienczalnikiem do wyrobow akrylowych + szczota ryzowa -
pomagało znikomo, dopiero mozolne zdrapywanie kuchennym delikatnym
druciakiem (coby płytek nie porysować) zdarło tak z 80% owej kupki
nieszczęścia tak, że kafle zaczęły przypominać stan sprzed realizacji
pragnienia pomalowania ścian.

Mam pytanie, czy Szanowni UGD może dysponują właściwszym/ skuteczniejszym
pomysłem na środek do rozpuszczenia ww cholerstwa a niekoniecznie płytek,
oraz,
czy istnieje np. coś w stylu szczotki-nakładki na wiertarkę tak, by ułatwić
sobie pracę dzięki mechanizacji.

pozdr.
hania

2. Data: 2007-04-15 23:26:48

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> Mam pytanie, czy Szanowni UGD może dysponują właściwszym/ skuteczniejszym
> pomysłem na środek do rozpuszczenia ww cholerstwa a niekoniecznie płytek,
> oraz,

W analogicznej sytuacji u mnie w domu zastosowany zostal zwykly ocet
kuchenny. Schodzilo jak "po masle". Jesli sklad chemiczny gruntu podobny,
powinno zadzialac. Rozumiem, ze plytki szkliwione. W kazdym razie mozesz
sprobowac w jednym miejscu. Potem przemyj wodą.
JBP

3. Data: 2007-04-16 06:45:45

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

JBP <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> powinno zadzialac. Rozumiem, ze plytki szkliwione. W kazdym razie mozesz
> sprobowac w jednym miejscu. Potem przemyj wodą.

ha! myslisz ze tak prosto? Oby! Sprobuje, dzieki za podpowiedz :)
hania

Plyta ceramiczna vs indukcyjna
gdzie kupić głowicę ceramiczną?
tkanina rodz. IV - jakieś doświadczenia ?
czym myc panele?
wspólnota, remont i kto zapłaci :-]