dodatek :)

1. Data: 2003-12-08 21:05:14

Temat: dodatek :)
Od: "Madrin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
pytanie moze banalne, ale dla mnie dylemat
otoz chodzi mi o dodatek na studniowke w formie
takich fajnych malutkich wsowek do wlosow w ksztalcie rozyczek
materialowych
takich ktore idzie wpiac w kok :)
mam czarna sukienke z brokatem i srebrna bizuterie
ciemno brazowe wlosy
jaki kolor rozyczek bedzie pasowal:
czarny z brokatem czy blszyczacy srebrny?
czarne sa bardzo ladne, boje sie jednak czy beda widoczne na tle ciemnych
wlosow :(
za kazda rade serdecznie dziekuje :)

Madrin

1. Data: 2003-12-08 21:09:27

Temat: Re: dodatek :)
Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czarny z brokatem czy blszyczacy srebrny?
> czarne sa bardzo ladne, boje sie jednak czy beda widoczne na tle ciemnych

mysle, ze do ciemnych wlosow jasne rozyczki, moja mama ma czarne włosy i
uzywa bialych efekt bardzo fajny

Kamila

1. Data: 2003-12-08 21:15:54

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mysle, ze do ciemnych wlosow jasne rozyczki, moja mama ma czarne włosy i
> uzywa bialych efekt bardzo fajny
Zgadzam sie z przedmowczynia. Dzialaj przez kontrast. Jasne, albo
czerowne - tez na ciemnych wlosach beda wygladaly swietnie.

pozdrawiam
Zofia Gebert

1. Data: 2003-12-08 21:18:07

Od: "Madrin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kamila <l...@u...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:br2pam$oh5$...@n...onet.pl...
> mysle, ze do ciemnych wlosow jasne rozyczki, moja mama ma czarne włosy i
> uzywa bialych efekt bardzo fajny

dziekuje serdecznie :)

Madrin

1. Data: 2003-12-08 21:19:01

Od: "Madrin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zofia Gebert <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:br2pmv$t5$...@a...news.tpi.pl...
> czerowne - tez na ciemnych wlosach beda wygladaly swietnie.

dziekuje za rade :)
ale myslisz ze czerwony bedzie mi pasowal, jak nic innego w czerwieni
nie bede miec?

Madrin

1. Data: 2003-12-08 21:19:19

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-08 22:19:01 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Madrin* skreślił te oto słowa:

> dziekuje za rade :)
> ale myslisz ze czerwony bedzie mi pasowal, jak nic innego w czerwieni
> nie bede miec?

Zalezsy od makijazu - jesli masz czerwna zminke beda pasowaly czerwone
rozyczki, ale jak szminka rozówawa lub pomaranczowawa to odradzam.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-12-08 21:28:32

Od: "Madrin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia <L...@a...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:tqdo9ilpeqha$....@L...pyry.net...
> rozyczki, ale jak szminka rozówawa lub pomaranczowawa to odradzam.

no ja wlasciwie myslalam nad blyszczykiem
takim przezroczystym... :)
wiec sie chyba na te szare zdecyduje :)

Madrin

1. Data: 2003-12-08 21:36:56

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamila <l...@u...pl> napisał(a):

ksztalcie

> mysle, ze do ciemnych wlosow jasne rozyczki, moja
mama ma
> czarne włosy i uzywa bialych efekt bardzo fajny

Hmm... jesli brokat tej sukienki jest srebrny plus
srebrna bizuteria, a do tego jeszcze srebrne wsuwki, to
moze stworzyc wrazenie nadmiernego przesycenia tym
kolorem. Nie pomyslalas o wprowadzeniu trzeciego koloru
(tak zwykle robia projektanci), na przyklad
ciemnoczerwonego(pąsowego), albo przynajmniej bialego,
jak sugeruje Kamila?
Nina

1. Data: 2003-12-08 21:43:15

Od: "Madrin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iris <i...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:br2qqs$qut$...@k...man.lodz.pl...
> [...]
> (tak zwykle robia projektanci), na przyklad
> ciemnoczerwonego(pąsowego), albo przynajmniej bialego,

brokat jest czarny, a te rozyczki raczej takie szare,
wiec sama juz nie wiem :(

Madrin

1. Data: 2003-12-08 22:29:20

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no ja wlasciwie myslalam nad blyszczykiem
> takim przezroczystym... :)
> wiec sie chyba na te szare zdecyduje :)
A jaki masz naturalny kolor ust? Rozowawy? Czerwonawy? Trzeci kolor
ozywi calosc, a taki zwiazek wlasnie z ustami. Ale oczywiscie szare rozyczki
tez nie sa zlym pomyslem.
Ja bym stawiala po prostu na kontrast. Jaki, to juz sama najlepiej bedziesz
wiedziala.

pozdrawiam
Zofia Gebert

Skinorem
Crostki i wypryski na glowie - jak zaradzic
rozcienczyc balsam?
samoopalacz
jak to z tym chromem jest?