dokładne termometry elektroniczne

11. Data: 2003-10-23 11:03:59

Temat: Re: dokładne termometry elektroniczne
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert wrote:
> bn6m32$925$...@p...wcss.wroc.pl,

> Po co Ci wyzsza rozdzielczosc? Takie male roznice nie maja znaczenia
> klinicznego.

klinicznego to pewnie nie, ale dla kalendarzyka jak najbardziej.

> Niepewnosc aparaturowa niewadliwego egzemplarza bedzie w granicach
> najmniejszej podzialki, czyli 0,1C.

przy codziennym pomiarze temperatury nie tyle istotna jest jej
wielkosc, ale zmiana. niestety elektryki w takim zastosowaniu wysiadaja
ze wzgledu na rozdzielczosc pomiaru.

znik.

12. Data: 2003-10-23 16:58:04

Od: "db501" <d...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Dokladnosci pomiaru nie zwiekszysz przez wykonanie bardziej precyzyjnego
odczytu na rteciowym termometrze. Dlatego twoje twierdzenie ze rteciowy jest
lepszy bo mozna precyzyjniej odczytac jest bledne.

hormon wzrostu !!!???
Bole miesni i stawow - pomocy !
List do redakcji "Wprost"
glista ludzka u dziecka