dolina

1. Data: 2002-05-07 09:56:55

Temat: dolina
Od: "WujkO" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic mi się nie chce , studia mi sie znudziły, dochodze do wniosku ze teraz
sie ucze mam wiele problemów a pózniej bede miał ich jeszcze wiecej:-(,
dojda problemy ze znalezieniem pracy
qrde, macie jakis pomysł na poprawienie sobie samopoczucia w naszym
"kochanym" kraju ??

--
pozdro

Wujko

1. Data: 2002-05-07 10:17:27

Temat: Re: dolina
Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"WujkO" <w...@i...pl> wrote in message news:ab887h$h3o$1@news.tpi.pl...
> [...]
> dojda problemy ze znalezieniem pracy
> qrde, macie jakis pomysł na poprawienie sobie samopoczucia w naszym

Wódka, kobiety, Internet, wspólne biadolenie?

Saulo

1. Data: 2002-05-07 10:17:44

Od: <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dojda problemy ze znalezieniem pracy
> qrde, macie jakis pomysł na poprawienie sobie samopoczucia w naszym

Możesz chlać, ćpać, wyjechać z "kochanego" kraju, a najlepiej rzuć sie na linę.
V-V

1. Data: 2002-05-07 10:29:38

Od: "WujkO" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz chlać, ćpać, wyjechać z "kochanego" kraju, a najlepiej rzuć sie na
linę.

lina opada

--
pozdro

Wujko

1. Data: 2002-05-07 12:49:00

Temat: Odp: dolina
Od: "Michał" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik WujkO <w...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ab887h$h3o$...@n...tpi.pl...
> [...]
> dojda problemy ze znalezieniem pracy
> qrde, macie jakis pomysł na poprawienie sobie samopoczucia w naszym

nie marudz tylko do nauki...
Prawde mowiac mam podobnie sytuacje, tylko ze ja w przeciwienstwie
do takich marudnych jak ty co niewiadomo czego chca mam prawdziwe
powody wiec ci zazdroszcze ze sobie ponarzekasz a potem ci przejdzie.

P.S. Mam nadzieje ze ci sie nie spodobalo co napisaem bo jestem
wkurzony (bez powodu) i musze sie na czyms (kims) wyrzyc.

P.S.2 Idz do psychiatry, na pewno ci nie zaszkodzi, a moze dostaniesz jakies
pyszne tabletki.

1. Data: 2002-05-07 13:18:21

Od: "ŁukasZ" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dojda problemy ze znalezieniem pracy
> qrde, macie jakis pomysł na poprawienie sobie samopoczucia w naszym

Muzyka

--
Łukasz
"It doesn't have to be like this

1. Data: 2002-05-07 16:11:49

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"ŁukasZ" <o...@w...pl> wrote in message news:3cd7d495$1_1@news.vogel.pl...
>(...)Muzyka.
Nieglupie.

Wez walkmana i grabie - na pewno jest jakis balagan do wiosennego sprzatania
w twojej okolicy. Jak sie troche zmeczysz, a potem zobaczysz ile dobrej
roboty wykonales - zaraz ci humor wroci.

Poczytaj u Zen-istow o wysilku fizycznym, nieglupio pisza.

Kaska

1. Data: 2002-05-08 17:56:27

Od: ".:Squall:." <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> qrde, macie jakis pomysł na poprawienie sobie samopoczucia w naszym
> "kochanym" kraju ??
A może to nie "kochany" kraj psuje Ci samopoczucie, tylko TY sam? Być
może widzisz beznadzieję, że ominęło (omija) Cię życie, że czeka Cię już
rutynowe, głupie życie? Nie polecam używek, pozwalają one na bardzo krótki
okres przytłumić cierpienie, ono powróci. Nie polecam również muzyki ani
innych rozrywek, one tylko tłumią ból i są formą ucieczki od naszych
problemów (może lepiej pojechać w odosobnioną okolicę, pooglądać piękno
przyrody, posiedzieć na murku i o niczym nie myśleć przez dłuższy czas?).
Możesz się dalej męczyć i mieć wytchnienie w krótkich chwilach zaangażowania
*czymś* co zajmuje Ci czas (i tylko temu służy), albo wziąć życie w swoje
ręce.

Dziś już kolejny raz polecę pewną książkę na tej grupie, ale może akurat Ci
to pomoże? Nie zaszkodzi spróbować

http://republika.pl/anatta/awaking.html
"Przebudzenie" Anthony de Mello (elektroniczna wersja =>
http://www.geocities.com/Athens/Forum/5921/books/DeM
ello/)

1. Data: 2002-05-09 02:05:06

Od: "mffff" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ".:Squall:." <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ręce.
>
> Dziś już kolejny raz polecę pewną książkę na tej grupie, ale może akurat

wszystko pieknie tylko nie rozumiem dlaczego siedzenie na murku ma byc
lepsze od umuzykalniania szarych komorek

--
caluski i buziaki
m...@w...pl

1. Data: 2002-05-10 10:44:59

Od: ".:Squall:." <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

> wszystko pieknie tylko nie rozumiem dlaczego siedzenie na murku ma byc
> lepsze od umuzykalniania szarych komorek
To była tylko moja propozycja udokumentowana moimi doświadczeniami. Co
do muzyki to nie służy ona wglądowi w siebie, muzyka raczej "nakręca",
przywołuje np. obrazy z przeszłości, dlatego też na detoksie narkomani nie
mogą jej słuchać (przypomną sobie np. jak to fajnie się brało w żyłę przy
tej piosence, albo jak tańczyło z dziewczyną, która nas rzuciła itp...
itp...). O siedzeniu na murku i "podziwianiu przyrody" ma służyć znaleźć się
tu i teraz, znalezienie odpowiedzi na nasze pytania, o wyciszenie się
wewnętrzne, a nie o to o co chodzić (bo przecież muzyka nie jest zła, ale
dla człowieka powiedzmy w "depresji" może być destrukcyjna) w muzyce.

Re: pomocy!
Re: Jak przelamac kobiece serce skute lodem ????
Re: Jak przelamac kobiece serce skute lodem ????
Re: Jak przelamac kobiece serce skute lodem ????
cnota bynajmniej nie w sensie seksualnym