dom w okolicy DC

1. Data: 2005-06-30 19:45:39

Temat: dom w okolicy DC
Od: Katarina Machała <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Szukamy z mężem domu w okolicy Warszawy, powierzchnia użytkowa z garażem
max. 200 m.
Chcemy coś gotowego (od dewelopera - pod klucz) albo z rynku wtórnego.
Oglądaliśmy dziś bliźniaki w Wiązownej koło DC, małe osiedle domków. Fajne
to-to, 190 m.kw.,prawie gotowe, do zrobienia tylko biały montaż, podłogi i
farba na ściany. Woda wodociągowa, wsie media są. Działka 1000 m.
Deweloper wycenia na 380 000 pln.
Pytanie - znacie może takie nowe inwestycje w bliskich okolicach DC?
Osiedla domków, cosik w tym guście.
Dzięki.

Katarina

--
Jeżeli możecie coś dać, proszę dajcie. To wiele strumieni tworzy rzekę -
jeżeli wszyscy będą myśleli, że nie mogą dać wystarczająco dużo, żadna

2. Data: 2005-07-01 11:46:25

Temat: Re: dom w okolicy DC
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarina Machała" <k...@g...pl> napisał w
wiadomości news:opss67udkcgh8gzc@twoja-35d018326.chello.pl...

> Pytanie - znacie może takie nowe inwestycje w bliskich okolicach DC?
> Osiedla domków, cosik w tym guście.

Sporo developerskich budów jest jeszcze na białołęce, nierozprzedane z
tego co wiem resztki całkiem sympatycznego osiedla są jeszcze w
Markach w okolicy ul. Zagłoby, to jest teren pomiędzy starymi Markami
a Białołęką. Co prawda jak rozmawiałem kiedyś z tym developerem przez
telefon, zrobił na mnie skrajnie antypatyczne wrażenie, ale domy są,
wyglądają ładnie, z mieszkańcami rozmawiałem i sobie chwalą.

J.

[WAW] Sprzedam szlifierkę Skil i opalarkę Steinel
Pranie w W5 - ktoś prał?
Obudowa balkonu
[SPAM] Chcesz zarabiac korzystajac z Google?
Ptaszki na rynnie - "kupki"