doświadczona pani dziekan

111. Data: 2008-04-25 11:00:29

Temat: Re: doświadczona pani dziekan
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 00:28, tren R <t...@p...pl> wrote:

> może miał się czego bać?
> :)
>
> --http://a.co.po.nas.pozostanie.patrz.plhttp://siodm
e.niebo.patrz.pl
> tre Niro, tren hakker
> a wszystko to ja! a wszystko to ja!

moze?

112. Data: 2008-04-25 11:01:01

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 02:09, "michal" <6...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> Zdecydowanie posługuję się autorytetami w każdej ważnej dla mnie dziedzinie.
> Dlaczego miałbym studiować wszystkie te fakultety? Dlaczego nie miałbym
> przeczytać na przykład "Wywiadu jak rzeka" z Bartoszewskim, który może być
> przykładem dla każdego człowieka w każdym wieku?
> A z żoną to jest tak, że to ona zawsze wybiera. Ja jej pasuję widocznie
> najlepiej, bo nie chce żadnego innego, nawet lepszego. :)

> O nie. Nigdy sami sobie nie damy rady. W pojedynkę jesteśmy słabiutcy. Nie
> ma nas właściwie.

> Nigdy nie krytykowałem tego, czego mnie uczono. ...

O kurcze, tego tez nie chce mi sie tego czytac

J-23 Flegiel von Trop

113. Data: 2008-04-25 11:03:51

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 02:09, "michal" <6...@g...pl> wrote:
> tren R wrote:

> Nigdy nie krytykowałem tego, czego mnie uczono. ...

Hm? To bysmy dalej wierzyli ze ziemia jest plaska!

J-23 Flegiel von Trop

114. Data: 2008-04-25 11:16:30

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 13:03, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> Hm? To bysmy dalej wierzyli ze ziemia jest plaska!

i ja to napisałem?

115. Data: 2008-04-25 11:19:14

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 12:58, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> O kurcze, nie chce mi sie tego czytac

o kurcze, a musisz?

116. Data: 2008-04-25 11:55:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Apr 2008 13:34:21 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> Jakies pikantne historie?

Zwłaszcza o Żeromskim, erotomanie jednym :-DDD

--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

117. Data: 2008-04-25 11:56:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Apr 2008 23:15:46 +0200, michal napisał(a):

> Każdy ma ten rozum w innym stadium przygotowania do oceny otaczającego
> świata. Toteż granice są indywidualnie w różnych miejscach na tym odcinku.

Pięknie powiedziane :-)

118. Data: 2008-04-25 11:57:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Apr 2008 23:18:47 +0200, michal napisał(a):

> Mówisz to bez skromności. :)

Mówię to bez zakłamania :-)

119. Data: 2008-04-25 12:01:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Apr 2008 23:22:52 +0200, michal napisał(a):

> Ale skąd tu wziąć teraz mądrą? ;)

Dopiero co chciałeś jajeczkującą, a tu już równocześnie mądrą. Jak to się
wymagania zwiększają chłopu - daj kurze grzędę... //to a'propos
jajeczkowania :-DDD
Te mądre jajeczkujące są na kartki :-)
;-P

120. Data: 2008-04-25 12:03:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Apr 2008 23:29:20 +0200, michal napisał(a):

> O jednym krytykowanym i jednym krytykującym. ;D

...katolikach :-P

> A mówiłeś
>
> Jestes dla mnie za mądra. Wybacz, tak trudno utrafić w Twój gust formułując
> myśli. :)

Nie jestem dla Ciebie za mądra, lecz za dokładna. To przywara matematyków -
w matematyce jak się człek "kopnie" o jeden minus, to się robi plus.
Humanistom to wszystko jedno, a co tam, w tekście zginie i tak :-DDD
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

z kamera wsrod ludzi
Prośba o parę zdań na temat dziwnego zachowania.
wykładowcy na start
Chromolę głupie gwiazdki w Googlu...
Testy projekcyjne - poszukuję materiałów