Re: dot projektu ustawy

From: r...@n...pl (Radosław Tatarczak)
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: dot projektu ustawy
Date: Sun, 16 Dec 2001 20:41:30 +0000 (UTC)

a...@i...org.pl (algraf) wrote in <006301c18651$0a211de0$3ba463d9@ppp>:

>Witaj Radku,

I Ty Algrafie,

>- zacytuje tutaj ponownie Mariana "punkt widzenia zależy od miejsca
>siedzenia" i kiedy tak sobie siedzisz w cieplutkim mieszkanku, przy
>komputerze, popijajac kakao - ciezko Ci dostrzec ze oprucz takich jak Ty

Spudlowales :) Nie wiem jak Ty, ale ja czytalem projekt ustawy, ktora mowi
o tych nieszczesnych 50 zl i chodzi wylacznie o sprawe laczenia renty
socjalnej z rodzinna. Mogi podeslac pdf z powyzszym projektem,
porozmawiajmy raczej o faktach na mity jestem wbrew pozorom za stary :)
>ON sa tez ON z nieogrzewana, zagrzybiona klitka, ktorej nie stac wykupic
>potrzebne leki, ktora nie ma komputera i o internecie nigdy nie slyszala
>- a jesli ma jeszcze dzieci to lepiej nie mowic. Co do pracy to tutaj
>sie zgadzamy ale to jest tak ze tej pracy za wiele nie ma, a te osoby
>ktorym zabiora renty socjalne beda zmuszone sie za nia ogladac. ALE

E tam przeczytaj jeszcze raz propozycje rzadu, nie ma tam nic o zabieraniu
rent.
>PAMIETAJ ZE TE OSOBY KTORYM ZABIORA TE SWIADCZENIA TO OSOBY KTORE MAJA
>WPISANE W KIZie "Calkowicie niezdolny do pracy i samodzielnej
>egzystencji" i wiem po sobie ze prawdziwa praca za prawdzie pieniadze -
>kosztuje mnie utrate zdrowia... i tyle na temat pracy.

Pracujesz i lubisz placic wysokie podatki? Ja zdecydowanie nie.

>- W takim razie te panstwo lamie swoja konstytucje :-) mam nadzieje ze
>ja czytales ?

Poprosze o odpowiedni artykul z konstytucji.

>- i kto tu jest demagogiem? to jak bym wystapienie SLD z sejmu sluchal,
>tylko ze pamietam tez ich obietnice wyborcze i jakos tak nie brzmialy (o
>ile pamietam ;), a posel Kobielusz tez nic o tym chyba nie wspominal ?

Wybacz, ale w obietnice wyborcze wierza raczej naiwni, albo ideolo.

>- a tak, to chyba Mazowiecki mowil po przegranych wyborach, ze mielismy
>dobry rzad ale glupie spoleczenstwo.

Co za roznica: Twoje uproszczenie, czy Mazowieckiego (mimo, ze on tego tak
naprawde nie powiedzial;)?

>- ja tez. bo tutaj tylko chodzi o sprawiedliwy podzial srodkow.

I dublowanie swiadczen (reny socjalnej i rodzinnej) to sprawiedliwy
podzial?

>- zaprzeczasz swemu istnieniu ? :-)

Ja tam bot jestem, wredny w dodatku :) Watpie w istnienie reprezentacji,
chyba, ze mowisz o sejmikach, ale ja tam truskawki cukrem posypuje...

>- Niech sie boi, bo ludzie juz im na lapy patrza i niezadowolenie rosnie

Sadziles tak samo kiedy gornicy za pomoca protestow doili budzet?

>- aha... tak sie zastanawiam czy potrzebna jest w takim razie instytucja
>jak opieka spoleczna ? u mnie na osiedlu sa dwie panie tzw.pracowniczki
>socjalne i pobieraja pensje "za przeproszeniem pierdza w stolek" ile ich
>jest w calej Polsce i ile kasy na nie idzie ? kasy ktora powinna isc do
>biednych.

A tu sie nawet zgodze :)

>- nie kolega nie slyszal :-( czy to jakas przyprawa na grilla ? z czym
>to sie je ?

Z gazem i rurami :) I sorry za literowke, to oczywiscie jest
dywersyfikacja.

>Poczytaj dowolna ustawe budzetowa to znajdziesz odpowiedz :)
>
>- czytac umie, i pisac tez, ale mam serce zamiast kalkulatora :-)

Ja sie nie chcem hwalic, ale zamienilem serce na mocne trzymanie sie ziemi
:)

>- to moze dlatego tak im do unii spieszno :-)

Ja tez bym chcial super wzrostu PKB :)

>- tak ? to moze sie budzet uratuje :-) jak kupia z 20 sztuk to moze
>nawet krysys w Polsce minie :-)

Wczesniej sam opierales wlasna teze na oszczednosciach ca 50 mln zl - moze
wiec powtorze Twe slowa :)

>- cos mi sie wydaje ze troszke za duzo "madrych" ksiazek sie naczytales,
>moze i kilka piatek zarobisz w szkole, tylko tak sie zastanawiam jak ma

Jak sie nie ma argumentow to przechodzimy na ad personam? :) Dobrze: Ty
natomiast za malo ich czytales i masz kompleksy do bardziej zorientowanych
;)
>sie to do zycia. Tak szczerze to przypominasz mi mojego ostatniego
>prezesa z Gust-Pol'u. Przyszedl mlody gosc w garniturku bo wlasciciel
>chcial zwiekszyc obroty, wszystko wiedzial lepiej :-), na pewno wiedzial
>co to dewersyfikacja, byl nieomylny, tylko w pol roku rozpierniczyl dwa
>najlepsze dzialy w firmie no i poszedl na zielona trawke, a firma chyli

Dobre ubranie i szpan nie zastepuja jeszcze mozgu :)

>jak by ktos podejrzewal ze to klotnia z Radkiem, nie to tylko goraca
>dyskusja :-)

Tak, to co pod moim oknem robi ten samochod-pulapka ? ;)))

pozdrawiam
Radek