doxycyclina przez 3 miesiące

11. Data: 2002-05-27 07:12:43

Temat: Re: doxycyclina przez 3 miesiące
Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Saanale" <S...@p...fm> napisal w wiadomosci
news:f9sneugo1qfgkaubh16hlafej1qlorpbhj@4ax.com...

> No wlasnie:-((. Lekarka przepisala mi Unidox. Czy przy kazdej dawce
> wystepuja fotouczulenia?
Nie chodzi o dawke, ale o wrazliwosc twojej skory. Uczulenie moze wcale nie
wystapic.

Czy plamy powstale na skorze w wyniku
> dzialania slonca i tetracyklin sa trwale?
Nie sa trwale, ale paskudnie wygladaja (purpurowe rozlane przekrwienia).
Schodza dosyc szybko jezeli oszczedza sie im ekspozycji na swiatlo.

Po jakim czasie od
> odstawienia antybiotyku mozna sie bezpiecznie opalac.
Mysle, ze az antybiotyk zostanie wyeliminowany z organizmu. Jest to
antybiotyk, ktory ozsiaga max. stezenie dosyc szybko (10-14) godzin. Jego
eliminacja tez nie nalezy do najwolniejszych, ale dla bezpieczenstwa
odczekalabym pare dni z eksponowaniem skory na slonce.

Jaka jest dawka
> podtrzymujaca. Jak wyglada leczenie w przypadku chorob skory?
osobiscie znam tylko jego zastosowanie w przypadku tradziku. IMHO nie jest
to rewelacja.

Wioletta Swiatek-Kwapniewska