drinki alkoholowe

1. Data: 2003-01-16 09:59:03

Temat: drinki alkoholowe
Od: d...@b...com.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam Smakoszy,

Rzadko zabieram glos, wiec przedstawiam sie za kazdym razem. Mam na
imie Daniel. Czy ktos moze mi zarekomendowac prefosjonalna
merytorycznie ksiazke w jezyku polskim lub angielskim poswiecona
robieniu drinkow? Czy istnieje publikacja, ktora postrzegana jest
przez bardzo doswiadczonych juz barmanow (z perspektywy czasu) jako
narzedzie, dzieki, ktoremu mogli zdobywac wiedze?

Z gory dziekuje za wszelkie rekomendacje

pozdrawiam
Daniel

1. Data: 2003-01-16 10:46:48

Temat: Re: drinki alkoholowe
Od: "M.K" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@b...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> narzedzie, dzieki, ktoremu mogli zdobywac wiedze?
>
> Z gory dziekuje za wszelkie rekomendacje

Jeżeli dysponujesz kwota kilku tysiecy złotych
na zrobienie sobie podstawowej bazy do robienia drinków
( od info. co trzeba kupić zaczyna sie każda porządna
ksiązka ) to proponuje odwiedziny w średniej wielkosci
ksiegarni i znajdziesz bez problemu to czego szukasz.
A nastepnie weź samochód z dużym bagaznikiem i odwiedź
naprawdę duzy sklep monopolowy.
Pozdrawiam
Mariusz

1. Data: 2003-01-16 10:57:12

Od: "Tib[Ruda]" <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@b...com.pl wrote:

> [...]
> przez bardzo doswiadczonych juz barmanow (z perspektywy czasu) jako
> narzedzie, dzieki, ktoremu mogli zdobywac wiedze?

Polece Ci te,ktora mam i ktora jestem niezmiennie zachwycona-jest to
ksiazka "Drinki,koktajle i przekąski z calego swiata"-podtytul to
"Receptury,historia i tradycja drinkow,przepisy kulinarne,ciekawostki
barowe".Jest to dokladnie ta
http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.towar?of
erta=110117&zet=napdkxeksmstvdsrmcwxiypekcpldr&ret=w
ys17784564
ksiazka-i polecam z czystym sumieniem nie tylko jako zrodlo
przepisow,jest tez sympatyczna lektura :-)

Milego dnia wszystkim :-)

Ruda
--

=<Bozena Zasiadczuk>=|-mamo pomurz chomik uciekl-|
-:c...@a...pl : Icq 86181173 : GG 1287619 :-

1. Data: 2003-01-16 11:09:27

Od: d...@b...com.pl szukaj wiadomości tego autora

Dzieki. To mojej ukochanej zachcialo sie mieszac. Ja moge testowac,
opiniowac:) licze sie takze z wydatkiem . no i autka na te
okolicznosc nie musze zmieniac, bo mam sporawego sedana:) co do
ksiegarni, to bardzo prosze: w naszej stolicy w oslawionej galerii
mokotow w ksiegarni empik sa dwie pozycje. bylem jeszczcze w bestmallu
na sadybie w american book store - tez bryndza. moze przeprowadzilem
za slabe badanie, ale myslalem ze kilku doswiadczonych smakoszy ma juz
te drzwi wywazone.

pozdrawiam
Daniel

1. Data: 2003-01-16 11:09:54

Od: d...@b...com.pl szukaj wiadomości tego autora

dzieki! juz tam pedze.
Daniel

1. Data: 2003-01-16 13:36:09

Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@b...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...tpi.pl...
> [...]
> przez bardzo doswiadczonych juz barmanow (z perspektywy czasu) jako
> narzedzie, dzieki, ktoremu mogli zdobywac wiedze?

zajrzyj http://e-drinks.com.pl/drinki/

anya

1. Data: 2003-01-16 14:04:13

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

http://www.schumanns.de/american/Deutsch/produkte/bu
echer/barbuch/bar.html

Polecam ta ksiazke. Nie wiem czy jest ona do zdobycia w Polsce.
Ksiazka ta, oprocz przepisow Index zawiera spis drinkow wedlug grup
drinkow/koktaili i podstawowych skladnikow np. rum-drinki,
tequila-drinkialfabetyczny spis zawiera tez opisy trunkow - do czego sie ich
uzywa, jak sie je produkuje, rodzaje itd - sprzetu i "fachowych" wyrazen.
Cos do poczytania i wyprobowania! Index zawiera spis drinkow wedlug grup
drinkow/koktaili i podstawowych skladnikow np. rum-drinki, tequila-drinki co
ulatwia szukanie i planowanie zakupow.

Monika

1. Data: 2003-01-16 14:45:31

Od: d...@b...com.pl szukaj wiadomości tego autora

dzieki. wyglda dostojnie. cieakwe czy jest po angielsku takze.

1. Data: 2003-01-16 16:52:56

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Na tejze stronie pisze: German, English, French & Japanse

Monika

1. Data: 2003-01-16 21:50:33

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

dodaj do Blac Russian lekko ubita smietane (juz do naczynia z ktorego chcesz
pic) i bedzie White Russian.

Monika

"B-foot" <j...@c...net> schrieb im Newsbeitrag
> Poradnik domowego barmana
>
> Beer Buster
>
> 2 uncje zimnej mocnej wodki, kilka kropel sosu Tabasko, zimne piwo.
> Wlac piwo i wodke do kufla, dodac sos Tabasko
>
> Black Russian
> 1.5 uncji wodki 3/4 uncji likieru kawowego Kahula.
> zamieszac te skladniki z lodem, przecedzic do kieliszka. aby otrzymac
Black
> Magic, nalezy dodac do porcji przed zamieszaniem kilka kropel cytryny.
>
> Frozen Matador
>
> 1 uncja tequili ,2 uncje soku ananasowego, 2 lyzeczki soku limony.
> Przybrac kalalkiem ananasa.
>
> "Monika" <m...@g...de> wrote in message

skanowane ksiazki
faworki (P)
[W-WA] Przerażające: jedliśmy psinę, kocinę, gołębinę...
Losos norweski czy baltycki
RE: Drinki & Red Bull