Re: drutowce

Data: 2004-03-17 08:23:03
Temat: Re: drutowce
Od: "Paweł Woynowski" <p...@o...pl>

> Myślę że z wędkarskiego punktu widzenia można je nazwać robakami, tak jak są
> zwane dżdżownice kompostowe- czerwonymi robakami, czy larwy muchówek -
białymi,
> a są i czerwone oraz żółte (barwione). To nic nie stoi na przeszkodzie aby
> drutowce wędkarze nazywali je czarnymi robakami.:))) A tak nawiasem mówiąc,
> to moje rybki przepadają za tymi larwami, szczególnie rozsmakowały się w
> pędrakach.:)))

Zapomniałem jeszcze dopisać że drutowce można łatwo łapać (to wiadomość dla
wędkarzy i ogrodników). Surowego ziemniaka kroimy na 1 cm plastry i zakopujemy
w ziemi na głębokości 5 -10 cm na 3 -4 dni. Po odkopaniu na ziemnaku lub w jego
okolicy będą przebywały druciaki. Jeśli oczywiście są w grzadce gdzie się
zakopało te ziemniaki.
Pozdrawiam
Paweł Woynowski