drzwi do łazienki - brrr...

1. Data: 2003-09-01 04:34:39

Temat: drzwi do łazienki - brrr...
Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie witam!

Jako pierwszą rzecz do nowego mieszkania kupiłem drzwi do łazienki.
Niedoświadczony jeszcze, nieświadomy rynku, po przeszukaniu liroya - casto -
confo, zdecydowałem się na bukowe (to dobry wybór, ale tylko to...), z
okienkiem... I właśnie to okienko jest problemem: z trzech boków proste, od
góry profilowane w łuk, dzielone dwiema listewkami na 4 części, z szybką we
wzorek. Nie dość, że wywołują u mnie ekstazę nerwową i silny dysonaqns
estetyczny, to obiektywnie w ogóle nie pasują do całego mieszkania, które
jest zrobione raczej nowocześnie. Patrzeć na nie nie mogę...
Brrr...
A co najgorsze, drzwi jest dwoje - takich samych...
Brrr...
A co jeszcze gorsze, okazało się, ze w Obi są takie, jakie sobie wymarzyłem,
z okrągłym okienkiem - za ok. 140 zł! A ja opuściłem w poszukiwaniach Obi,
gdyż mówiono mi wtedy, ze Obi ma wszystko to samo, co wyżej wymienione...
Takie wymarzone kosztowały na Bartyckiej ponad tysiaka, więc kupiłem takie
obrzydliwe za 130 w Casto... Były też tej firmy pełne, bez szybki, za to
miały taką kratkę na dole, która wcale a wcale mi się nie podobała i nadal
nie podoba - wolę dziurki...
Brrr...
I co teraz zrobić? Jak to zmienić? Żeby tego okienka nie było widać? Może
zlecić komuś wycięcie w tych drzwiach okna o eliptycznym kształcie, i
wstawić doń ładną, mleczną szybkę? Ale to proste nie jest (drzwi są w środku
puste pewnie, a ia trzebaby profilować taką listwę obramowującą...), i
pewnie drogie.
Bo chyba innych wstawić w tę futrynę / ościeżnicę nie mogę? To chyba nie
jest standard, coby innych producentów drzwi pasowały? A przecież nie będę
wywałał futryny, psuł sąsiadujących kafelków itp...
A moze zrobić drtzwi na zamówienie do tej futryny? Ale to chyba znowu
fortuna...

Ściskam!
Zrozpaczony ninja

1. Data: 2003-09-02 07:43:52

Temat: Re: drzwi do łazienki - brrr...
Od: "SM" <_...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdyż mówiono mi wtedy, ze Obi ma wszystko to samo, co wyżej wymienione...

Hmmm, podaj moze wymiary, daj rozsądną ofertę cenową i może kupisz sobie za
nie te wymarzone z Obi?
Taka moja sugestia

1. Data: 2003-09-02 09:11:50

Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SM" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> wymarzyłem,
poszukiwaniach Obi,
wymienione...
hmm w ktorym OBI sa dzrwi z okragłum okienkiem za 140 zeta ??

1. Data: 2003-09-02 09:48:36

Od: "" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć , ja kupiłem sobie najtańsze białe drzwi w Leroy za 99 PLN (białe proste
bez frezów itd) następnie na bartyckiej stalowe okrągłe okienko tzw Bull eye
(koszt 150PLN robione na wymiar jakie chcesz) i 4 otwory na wentylację
grawitacyjną po 3 PLN sztuka (do bull eye kupiłem matową zielonkawą szybkę za
30PLn i sam wszystko zamontowałem (łatwizna a ja fachowcem nie jestem) no i mam
w domu takie drzwi że wszystkim szczena opada, takie drzwi pasują do
nowoczesnych mieszkań, na takie drzwi jak ty opisałeś nie mogę nawet patrzeć
tak jak ty

1. Data: 2003-09-02 15:10:09

Od: "asia" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <o...@o...pl> napisał w wiadomości
>na takie drzwi jak ty opisałeś nie mogę nawet patrzeć
> tak jak ty

Przepraszam, a niby dlaczego na normalne drzwi nie możesz patrzeć,
tylko na bull eye daje Ci się patrzeć? Chcesz z łazienki zrobić okręt? I
dlaczego okno ma być okrągłe, a nie na przykład trójkątne, prostokątne czy w
kształcie gwiazdki? Kółko jest lepsze od trójkąta?

1. Data: 2003-09-02 16:23:59

Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <j...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
> dlaczego okno ma być okrągłe, a nie na przykład trójkątne, prostokątne czy
> kształcie gwiazdki? Kółko jest lepsze od trójkąta?

Witam!
To prawda, że koło ma w sobie coś szczególnego, czego przypadku trójkąta,
prostokąta czy nawet rzeczonej gwiazdki nie uświadczysz - koło jest
dwuwymiarowym ujęciem kuli, a ta jest bryłą szczególną - spójrz na kroplę
wody czy na kształty planet... To jednak sprawa filozofów - estetów czy
fizyków, w zalezności od ujęcia problemu ;-)
Kolega ma na myśli natomiast, jak mi się wydaje, kontekst kulturowy - same
drzwi z okienkiem prostokątnym brzydkie nie są (co można tylko podejrzewać,
trudno bowiem mówić w takiej abstrakcji od doświadczenia), natomiast są
opatrzone, latami były dostępne jako jedyne możliwe, a podobają się
zazwyczaj osobom albo akceptującym tę stylistykę pomimo jej pospolitości i
braku polotu, albo niewrażliwym na kwestie estetyczne w ogóle (co na jedno
wychodzi). Pewnie z czasem podobnego kontekstu nabierze Bull Eye, ale na
razie jeszcze tak nie jest... Trójkąt zaś czy gwiazdka są IMO równie
atrakcyjne - jednak w moim przypadku najlepiej na moim mass-oknie da sie
opisać eipsa (o, proszę, elipsa nie koło).
Pozdrawiam.

ninja

1. Data: 2003-09-03 10:22:24

Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (koszt 150PLN robione na wymiar jakie chcesz) i 4 otwory na wentylację
> grawitacyjną po 3 PLN sztuka (do bull eye kupiłem matową zielonkawą szybkę

Witam, zbawco!
Nawet nie wiesz, jak mnie podbudował Twój post! Baaaaardzo prosze, podaj mi
na priva namiar jakiś do tej firmy z bartyckiej, będę Ci wdzięczny do kresu
swych dni!
Pamiętaj, wytnij NOSPAM z adresu.
Pozdrawiam goorąco.

ninja

1. Data: 2003-09-08 16:51:43

Od: "Natalia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ninja" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Bo chyba innych wstawić w tę futrynę / ościeżnicę nie mogę? To chyba nie
> jest standard, coby innych producentów drzwi pasowały? A przecież nie będę
> wywałał futryny, psuł sąsiadujących kafelków itp...

Drzwi raczej są w standardowych wymiarach, zwłaszcza w supermarketach.
A w ogóle to castorama przyjmuje zwroty bez powodu, jeśli towar nie jest
uszkodzony.

Natalia

1. Data: 2003-09-08 17:11:33

Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> Drzwi raczej są w standardowych wymiarach, zwłaszcza w supermarketach.
> A w ogóle to castorama przyjmuje zwroty bez powodu, jeśli towar nie jest
> uszkodzony.

A myślisz, ze przyjmą same drzwi, które zostały kupione z futryną?
Byłoby bosko.

Thx.

ninja

1. Data: 2003-09-09 10:04:57

Od: "Natalia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Natalia" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> A myślisz, ze przyjmą same drzwi, które zostały kupione z futryną?
> Byłoby bosko.

Jeśli to był komplet, to raczej nie. Ale jeśli były dwa artykuły (drzwi i
futryna), to pewnie tak. Tylko nie wiem, do ilu dni przyjmują zwroty.

Natalia

pytanie ciut dziwne...
lodówka - rozmrażanie
wersalki