drzwi wewnętrzne 90" jakie ceny

1. Data: 2005-06-24 16:12:22

Temat: drzwi wewnętrzne 90" jakie ceny
Od: "Yaris" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Co ostatnio słychać w temacie drzwi wewnętrznych? Wybrałam wzór :kolor
Calvados albo orzech model z pięcioma prostokątnymi szybami matowymi albo
czterema prostokątnymi szybami matowymi. Kto dokonywał ostatnio takich
zakupów i może mi doradzić jaki producent ma taki wzór w miarę niedrogo.
Chodzi mi o to by ramki plastikowe przy szybach nie były pierwszym co rzuca
sie w oczy jak spojrzeć na drzwi. W miarę staranne wykonanie. Jak macie
możliwość proszę o zdjęcia na meila. ;-)))
Yaris

2. Data: 2005-06-25 09:27:05

Temat: Re: drzwi wewnętrzne 90" jakie ceny
Od: "Bober" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yaris" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rzuca sie w oczy jak spojrzeć na drzwi. W miarę staranne wykonanie. Jak
> macie możliwość proszę o zdjęcia na meila. ;-)))

www.kronodoor.pl model 4/4 elegant za 360zł w Wawie.

pzdr
Bober

3. Data: 2005-06-26 18:05:59

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bober" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> www.kronodoor.pl model 4/4 elegant za 360zł w Wawie.

tylko po co strona, skoro tam _nic_ nie ma?

Sierp

4. Data: 2005-06-27 09:10:02

Od: "Pooh" <news@_nospam_pooh.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yaris" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[ciach]
90"?? Obawiam się, że drzwi o wymiarze 90. cali nigdzie nie dostaniesz.

Pooh
Oryginalne koszulki na lato:
http://www.pooh.priv.pl/ http://butik.pl/pooh01/

5. Data: 2005-06-27 13:01:07

Od: boguc <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bober napisał(a):
> Użytkownik "Yaris" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> www.kronodoor.pl model 4/4 elegant za 360zł w Wawie.
>
> pzdr
> Bober

W leroy merlin drzwi takie jak kolega wskazal tylko z classena kosztuja
299 + 130 oscieznica

:)

6. Data: 2005-06-27 13:34:36

Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

90 cali? 2,3 metra? To chyba coś tutaj znajdziesz:

http://www.doorma.com/przemyslowe.html

P.

7. Data: 2005-06-27 18:37:03

Od: "Yaris" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paszczak" <s...@h...pl> wrote in message
> 90 cali? 2,3 metra? To chyba coś tutaj znajdziesz:
>
> http://www.doorma.com/przemyslowe.html

Ale sie "uśmiałam" Kochani ! Same pierdoleści. Chyba żartujesz. A teraz
zeby nie byc gołosłownym wyniki moich poszukiwań z jęzorem na brodzie po
sklepach. Może komuś się przyda.
Cena samego skrzydła i dodatkowo czasami cena ościeżnic:

PORTA - 463,60

SOKÓŁKA "DIZC4R6"90 cm - 474,00 zł
regulowane ościeżnice 18-19 cm -251zł,
stałe drewniane -150zł
"Ideal800" - 657,58
ościeżnice -225,70zł

KRONODOR "manhattan" oklein.drewno - 628 zł,
okleinow PVC -439zł,
ościeżnice regulowane -297zł

CENTURION "manhattan" - 427zł

POL-SKONE "quatro" -695,40
ościeżnice -492zł

DRE -450zł
ościeżnice -267zł

INTERDOR "manhattan" -1784

DEKORMAT "modern30" -570zł

Poprostu chodziło o to by ktoś powiedział że z doswiadczenia wie... albo sam
ma te i...dał troche wiecej ale ładnie wyglądają i cioś tam a tak dalej nie
wiem. Wiem tylko że cztery przeszklenia i kolor calvados i... co dalej?
Yaris

8. Data: 2005-06-28 06:44:42

Od: Marcin Wieczorek <n...@l...spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

Sierp wrote:

> tylko po co strona, skoro tam _nic_ nie ma?

Oferta->Drzwi->Elegant i już można obejrzeć wzór+dostępne barwy.

Pozdrawiam,

Marcin

tłusta plama na sciance karton-gips
Glosny sasiad