Psuje się lodówka?

1. Data: 2005-06-23 20:59:23

Temat: Psuje się lodówka?
Od: "Arbiter" <arbiter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lodówka ma pół roku.

Ostatnio zaczął mi się gromadzić lód. Dwukrotnie mi się zdarzyło, ze
zamrazalnik się odmroził i coś pociekło. Zastanawiam się czy to możliwe ze
nie domknałem drzwi, nazbierał się lód a obecnie są to konsekwencje?

Niekiedy słysze jak wewnatrz lodówki spływa woda. Do tej pory nie miałem
problemów z gromadzeniem szronu - obecnie jest go dużo.

Lodówka to 185cm, oddzielne drzwi, 1 agregat.
Jak Państwo myślą - usterka, czy trzeba rozmrozić i będzie oka

tak to wygląda
http://www.arbiter.pl/zdjecie/7621
http://www.arbiter.pl/zdjecie/7622

2. Data: 2005-06-25 00:07:43

Temat: Re: Psuje się lodówka?
Od: Maciej Milinkiewicz <p...@a...bez.spamowania.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arbiter wrote:
> [...]
>
> Niekiedy słysze jak wewnatrz lodówki spływa woda. Do tej pory nie miałem
> problemów z gromadzeniem szronu - obecnie jest go dużo.

Pol roku temu byla zima i zdecydowanie nizsza wilgotnosc bezwzgledna
powietrza niz latem efekt: zima - malo wody, lato - duzo wody.

MM

Sprzedam pralke!!
osełka do noży
jak to jest z tym okapem? ktos moze wie
Płytka pralka 40 cm , jak z pojemnościa bębna?
Wypis kredytu z Ksiegi wieczystej