drzwi zmywarki do zabudowy - zepsute ?

1. Data: 2008-01-17 18:27:46

Temat: drzwi zmywarki do zabudowy - zepsute ?
Od: TK <t...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Kupilem wlasnie zmywarke do zabudowy, Bosch. Sklep internetowy, czyli
zakup troche w ciemno...
I oto taki problem. Po otwarciu drzwi nie ma tam blokady drzwiczek po
ich pelnym otwarciu, tzn do poziomu.
Sprezyna sciaga je spowrotem do pionu.
Pytanie, czy mam cos uszkodzone, czy jest to tak zrobione, ze dopiero
zamocowanie plyty wiorowej
na drzwiczkach wywazy je tak, ze beda sobie spokojnie lezaly w poziomie ?

Pozdrawiam

TK

2. Data: 2008-01-17 18:40:09

Temat: Re: drzwi zmywarki do zabudowy - zepsute ?
Od: mirekm <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

TK pisze:

> Pytanie, czy mam cos uszkodzone, czy jest to tak zrobione, ze dopiero
> zamocowanie plyty wiorowej
> na drzwiczkach wywazy je tak, ze beda sobie spokojnie lezaly w poziomie ?

To normalne, po zamocowaniu frontu wszystko powinno być ok.

pozdrawiam,

mirek

3. Data: 2008-01-17 20:53:04

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirekm" napisał:

> To normalne, po zamocowaniu frontu wszystko powinno być ok.

Dokładnie tak. Fronty sa cięższe lub lżejsze i dopiero po montażu wykonuje
się regulację jeśli zachodzi taka potrzeba.

P.

4. Data: 2008-01-22 19:56:21

Od: "Gosia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O, a czy taką regulację można wykonać samemu, czy to musi zrobić ktoś
"wtajemniczony?" Bo ja mam właśnie preferencje odwrotne. Moja poprzednia
zmywarka była (zapewne nieprawidłowo) wyregulowana w ten sposób, że drzwi nie
opadały same nie do końca (dopiero wtedy, kiedy wysunęło się i postawiło na nich
dolny kosz). No i... przyzwyczaiłam się do tego i chciałabym sobie w nowej
zmywarce też tak zrobić.

Pozdrawiam
Gosia

5. Data: 2008-01-23 19:31:01

Od: groszek <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia wrote:
> [...]
> dolny kosz). No i... przyzwyczaiłam się do tego i chciałabym sobie w nowej

u mnie w bosch są śrubki do regulacji, ale po zamontowaniu frontu
okazało się, że regulacja jest zbędna, które śrubki i jak nimi kręcić
jest w instrukcji.

Pomysl techniczny potrzebny
Pralka samsung
zafarbowane ubranka