zafarbowane ubranka

1. Data: 2008-01-17 08:28:54

Temat: zafarbowane ubranka
Od: "Gosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
Kochane dziecko dorzuciło mi do jasnych rzeczy w pralce czarne rękawiczki,
teraz wszystko jest sinobite.
Czy jest szansa na powrót do poprzednich kolorów?
Są jakieś środki przywracające normalne kolory?
dzięki za wszelkie rady.

Pozdrawiam gocha

2. Data: 2008-01-17 10:13:29

Temat: Re: zafarbowane ubranka
Od: "Akna" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> teraz wszystko jest sinobite.
> Czy jest szansa na powrót do poprzednich kolorów?
> Są jakieś środki przywracające normalne kolory?

Spróbuj mocząc w vanishu w płynie. Mnie pomógł gdy zostawiłam na noc w
pralce pranie czarne z beżowymi elementami, a bałam się, że nie odratuję.
Pozdrawiam,
Akna

3. Data: 2008-01-17 19:02:42

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> teraz wszystko jest sinobite.
> Czy jest szansa na powrót do poprzednich kolorów?
> Są jakieś środki przywracające normalne kolory?

Są. W markecie na półce. Nie uzywałem, bo nie miałem potrzeby, stą dnie wiem
jak skuteczne.

DJD

4. Data: 2008-01-17 20:28:57

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia pisze:
> [...]
> teraz wszystko jest sinobite.
> Czy jest szansa na powrót do poprzednich kolorów?
> Są jakieś środki przywracające normalne kolory?

Każdy wybielacz, nawet domestos.
Tylko stoisz i obserwujesz.
pozdr. Jerzy

5. Data: 2008-01-18 17:47:07

Od: "HaNo" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> teraz wszystko jest sinobite.
> Czy jest szansa na powrót do poprzednich kolorów?
> Są jakieś środki przywracające normalne kolory?

Ostatnio miałam okazję wypróbować Vanisha w proszku do białych rzeczy i
jestem zachwycona, zadziałał lepiej niż ten w żelu czy płynie

6. Data: 2008-01-19 18:22:27

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Po paru praniach w dobrych środkach samo zejdzie.
JaC

-----

7. Data: 2008-01-20 13:57:19

Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia pisze:
> [...]
> teraz wszystko jest sinobite.
> Czy jest szansa na powrót do poprzednich kolorów?
> Są jakieś środki przywracające normalne kolory?

Jest. Odbarwiacz dr. Becmann. kupisz w kazdym markecie.
Dziala.

m.

8. Data: 2008-01-20 21:20:57

Od: "Gosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia" <m...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Jest. Odbarwiacz dr. Becmann. kupisz w kazdym markecie.
> Dziala.
>
> m.

Dzięki, tego jeszcze nie bróbowałam. Reszta pomysłów nie wypaliła niestety.

9. Data: 2008-01-20 21:28:48

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "magia" <m...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Dzięki, tego jeszcze nie bróbowałam. Reszta pomysłów nie wypaliła
> niestety.

O tym pisałem, ze jest odbarwiacz. Tylko firmy nie pamietałem, bo to rzecz,
której nie kupuje.

DJD

10. Data: 2008-01-20 22:01:04

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dzięki, tego jeszcze nie bróbowałam. Reszta pomysłów nie wypaliła
> niestety.

Jeśli próbowałaś już innych środków, to odbarwiacz może po nich skutecznie
nie zadziałać.
Ponadto Twoja odzież - mimo, że jasna - powinna być oryginalnie barwiona
trwałymi barwnikami, w przeciwnym razie jasne barwniki też mogą "puścić"
podczas odbarwiania.
JBP

bateria w blacie vs jego trwałość
Rolety materiałowe ciężko chodzą...
[spam]Drewniane ZEGARY scienne- niepowtarzalne
Oswietlenie w kuchni pod szafkami LED
Jak zamykać dziurę w ścianie.