duze kafle w kuchni - zdjecia

1. Data: 2005-05-18 06:47:14

Temat: duze kafle w kuchni - zdjecia
Od: "Michal" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli ktos ma w kuchni duze kafle (30*60 lub 60*60cm ) na blacie, czy moze
sie podzielic zdjeciami (na priv)? ;)

Moze ktos widzial gdzies na sieci jakies propozycje kuchni z takimi kaflami?
bede wdzieczny za link lub informacje gdzie mozna zobaczyc przyklady.

polskie firmy nie maja chyba takich duzych gresowych kafli, bo jak ogladam
katalogi z propozycjami to jeszcze zadnego przykladu nie widzialem...

pozdrawiam
Michal

2. Data: 2005-05-18 07:31:37

Temat: Re: duze kafle w kuchni - zdjecia
Od: "Laris" <olor@poczta_wywal_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d6eodi$i7$...@n...onet.pl...

> polskie firmy nie maja chyba takich duzych gresowych kafli,

Jak nie jak tak :)

http://www.opocznosa.com.pl/index.php?a=cat.group&id
=22

Laris

3. Data: 2005-05-18 12:11:13

Od: "Michal" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak nie jak tak :)
>
> http://www.opocznosa.com.pl/index.php?a=cat.group&id
=22

problem w tym, ze te kafle sa wykonczone tak jak zwykle kafle i nie mozna
ich skladac bez zaprawy, bo po prostu brzegi są nierowne i robią się
szczeliny. Fajne gresy ma Nowa Gala, ale niestety też są a tyle nierowne ze
ciezko je poskladac bez fugi... Wiem ze tak czy siak bede uszczelnial miedzy
kaflami, ale nie chce miec nierownych kafli bo to bedzie brzydko wygladac.
jakos wloskie gresy mogą byc idealnie ucięte... co prawda "nieco" wiecej
kosztuja, jak sie ma 3 metry blatu to nie ma to szczegonie znaczenia.

Michal

Zmywarka :) SIEMENS czy AEG - konkretne modele [długawe]
Pomocy!!!
strug 600W
Szafa wnękowa i panele - co najpierw?
Komandor a parkiet