Komandor a parkiet

1. Data: 2005-05-17 08:01:28

Temat: Komandor a parkiet
Od: "BOB" <c...@c...ikatel.cuttt.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Przymierzam sie do zabudowania wneki w pokoju (szafa Komandor) w ktorym na
podlodze mam nowy parkiet na calej powierzchni podlogi.
Na co zwracac uwage oprocz tego aby fachowcy nie rzucali narzedziami po
podlodze? O ile mi wiadomo, aby zamontowac prowadnice nalezy
wwiercic sie w podloge, na co zwrocic uwage?

TB

2. Data: 2005-05-18 10:33:12

Temat: Re: Komandor a parkiet
Od: "Rajmund Grys" <r...@s...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli zaprosisz do wspolpracy porzadna firme
to na pewno beda mieli ze soba kartony i zabezpiecza Twoj parkiet .

Jesli chodzi o mocowanie szyny dolnej to sa 4 rozwiazania:
a) bezposredno wkretami do parkietu
b) beposrednio na silikon
c) dodatkowa listwa podlogowa na silicon a do niej wkretami szyna
d) dodatkowa podloga na cokole- brak ingerencji w parkiet

RG

3. Data: 2005-05-18 12:18:55

Od: "BOB" <c...@c...ikatel.cuttt.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> c) dodatkowa listwa podlogowa na silicon a do niej wkretami szyna
> d) dodatkowa podloga na cokole- brak ingerencji w parkiet

Co to jest ten cokol? Czy w takim przypadku moga rowniez pozostac
na swoim miejscu listwy przypodlogowe znajdujace sie rowniez we wnece?

TB

wyburzenie budynku, gruz
Waga łazienkowa
Lodówka Siemens
Jakim lakierem deske barliniecka? (i czy wogole)
Pleśń w pralce mechanicznej - czy jest na nią sposób?