Pleśń w pralce mechanicznej - czy jest na nią sposób?

1. Data: 2005-05-16 18:59:57

Temat: Pleśń w pralce mechanicznej - czy jest na nią sposób?
Od: "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pleśń w pralce mechanicznej - czy jest na nią sposób?

Pytam, ponieważ nie wiem co zrobić, pralki nie wyrzucę z powodu pleśni, bo
mi się zwyczajnie to nie kalkuluje.

Owa pleśń znajduje się na 'gumie' przy bębnie pralki. Pralka otwiera się u
góry i trudno jest mi ją wyczyścić z powodu wielu maleńkich zakamarków, do
których trudno dotrzeć.

Pytanie może nie należy do prostych/ładnych/interesujących, za co bardzo
przepraszam ;]

Ale nie mogę się z tym uporać. Pralka jest wietrzona, szorowana, ale nic z
tego. Pleśń wygrywa :P

Nie pozwólmy wygrać grzybowi - doradzicie?

Bardzo proszę.

Pozdrawiam serdecznie

--

Luiza

2. Data: 2005-05-16 19:27:03

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Luiza <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Pleśń w pralce mechanicznej - czy jest na nią sposób?

Niech zgadnę - Candy albo Whirpool.

Dobrze działa Domestos. Ja dla lepszego efektu demontuję na ten czas gumę.
To jest wina materiału z którego wykonany jest fartuch.

3. Data: 2005-05-16 21:36:23

Od: "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" napisał w wiadomości
> Niech zgadnę - Candy albo Whirpool.

Zanussi ;]

> Dobrze działa Domestos. Ja dla lepszego efektu demontuję na ten czas gumę.
> To jest wina materiału z którego wykonany jest fartuch

Tylko jak by tu ją zdemontować.. hmm (w głowie rodzi się obraz młotka w
ręku - sadystyczny uśmiech)
Oki.. Dziękuję za poradę.. jutro popróbuję :)
Pozdrawiam cieplutko

--
Luiza

4. Data: 2005-05-17 05:33:46

Od: "Marek ." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Luiza <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Pleśń w pralce mechanicznej - czy jest na nią sposób?

A ja raz na jakiś czas puszczam pusty cykl na 40 stopni ze szklanką octu
spirytusowego. Potem dwa cykle płukania. I jeszcze jedno ..... po praniu nie
zamykam drzwiczek i staram się to miejsce wytrzeć szmatką. Mam Bosha.

Pozdrawiam
Marek

5. Data: 2005-05-17 06:55:15

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie pleśnieje czasem szufladka na proszki. Domestos unicestwia pleśń
skutecznie.
JAck

6. Data: 2005-05-17 10:22:24

Od: Konrad Urbański <u...@s...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:
> U mnie pleśnieje czasem szufladka na proszki. Domestos unicestwia pleśń
> skutecznie.
Nie da się tego po praniu po prostu wyjąć i umyć?

--
Konrad
Moja stroniczka:

7. Data: 2005-05-17 16:13:20

Od: "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzę, że nie jestem w tym sama :) dziękuję za porady - bardzo się
przydadzą.
:] pralki niestety nie zdemontuję, bo się nie da, szparek mnóstwo do których
nie da się dotrzeć rękami..
Spróbuję Waszymi metodami, mam nadzieje, że ten problem odejdzie :)
Pozdrawiam bardzo serdecznie!

--
Luiza

fajne lozko, ale za drogie..
mieszkać w domku kanadyjskim ?
Muchy, komary i cała reszta....
piecyk do pieczenia chleba - Wasze opinie
Re: Sprawa naczyn z TEFLONU - moj apel - podajcie dalej !