duże łóżko w małym pokoju

1. Data: 2005-11-06 20:59:15

Temat: duże łóżko w małym pokoju
Od: Ra <adres.w@stopce> szukaj wiadomości tego autora

Mam pokój na sypialnie 413x233 i dwa małe okna na krótszej ścianie i
zaraz obok na sąsiedniej
Łóżko pasuje mi postawić w poprzek na dłużej - nawet są już 2 kontakty -
czyli zostaje wolnego miejsca ok 30cm bo pewnie ramy jeszcze dojdą. Czy
ma to sens ? Niby się często nie chodzi
Może są mniejsze materace i łóżka niż 200cm ale przeglądając katalogi
typu ikdea to nie widziałem jeszcze

Druga sprawa to chętnie dałbym fajną wykładzinę, co można dać pod nią bo
w tej chwili jest wylewka więc trochę zimno
--
arek at aster dot pl

2. Data: 2005-11-07 10:05:23

Temat: Re: duże łóżko w małym pokoju
Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to sens ? Niby się często nie chodzi
> Może są mniejsze materace i łóżka niż 200cm ale przeglądając katalogi typu

ja mam 250cm i lozko 207cm i jest dosc wasko. raczej bym mniej nie doradzal
weziej.

gdzies widzialem materace 190cm ale nie widzialem takich ram

musta

3. Data: 2005-11-07 17:14:30

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-07 11:05 +0200, Użytkownik musta napisał :

> gdzies widzialem materace 190cm ale nie widzialem takich ram

Przy takich wymiarach (a wlasnie ja mam takie 160x190) niestety wszystko
robione na zamowienie: i lozko, i materac z ramą.

--
Edytka [edymon]
http://labradory.info/album_personal.php?user_id=134

4. Data: 2005-11-14 09:49:02

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Ra napisał(a):

> Może są mniejsze materace i łóżka niż 200cm ale przeglądając katalogi
> typu ikdea to nie widziałem jeszcze

Materace krótsze - owszem, ale 90 x 190. Albo na zamówienie. Łóżko 200
cm powinien bezpoblemowo skrócić każdy stolarz.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

Re: Wzory na blokach
Przesyłanie sygnału z włącznika el. na odległość!
PARKIET - PRODUCENT
Gdzie kupić samą wylewkę zlewozmywaka?
Jak usunąć atrament ze skóry ekologicznej