Re: duży z odpinanymi ramiączkami

From: Carrie <c...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: duży z odpinanymi ramiączkami
Date: Thu, 13 Mar 2008 03:31:27 -0700 (PDT)

On 12 Mar, 08:02, "miffy" <b...@a...pl> wrote:
> Dziewczyny poradźcie proszę :)
> Szukam białego stanika o rozmiarze 70F, który ma odpinane ramiączka w celu
> umieszczenia jednego na szyji. (do sukni z takowym "amerykańskim" dekoltem)
> Do tej pory znalazłam tylko 2 modele:
> Panache Infernohttp://www.monalisasklep.pl/product/id/627,pa
nache-biustonosz-inferno

Mam coś w tym stylu, nie pamiętam, czy akurat Panache, ale całkiem
możliwe. Noszę rozmiar 75E/F i jeśli chodzi o modele o takim kroju,
uważam, że lepiej wybrać większe miseczki. IMO ten krój nie jest
nadzwyczajnie wygodny, mocno zbiera biust do przodu, ale stosunkowo
słabo podtrzymuje od dołu, mimo usztywnianych miseczek - mam wrażenie,
jakby środek ciężkości piersi wypadał nie tam, gdzie powinien :] W
dodatku wydaje mi się, że miseczki są szyte mniej wypukło niż w innych
rodzajach biustonoszy, jakby były bardziej płaskie - i może z tego
wynika, że odpowiedni dla mnie rozmiar "nominalny" w praktyce wydaje
się niedopasowany. Ale znów gdyby był za duży, to chyba jeszcze
gorzej...
Jeśli się nie ma bardzo sprężystego biustu, to istnieje ryzyko, że
będzie się on przemieszczał w miseczkach np. podczas tańca lub
pochylania się - być może ciaśniejszy obwód by to zminimalizował, ale
znów ryzykujemy, że fiszbiny będą uwierać.
Jeżeli Twoja sukienka nie ma wyjątkowo głębokiego dekoltu [takiego w
stylu "do pępka" ;)], to polecałabym raczej bardotkę albo coś do niej
podobnego. Bardotki też miewają odpinane ramiączka. A jeszcze lepszy,
jeśli chodzi o podtrzymywanie biustu, jest IMO gorset lub półgorset,
ale primo nie każdy to lubi, secundo nie pod każdą sukienkę taka
konstrukcja się nadaje, tertio znaleźć odpowiedni gorset we właściwym
rozmiarze i kolorze jest jeszcze trudniej, niż znaleźć taki
biustonosz... :)
Ale z drugiej strony do dekoltów głębokich i wąskich taki model, jak
ten Panache, jest idealny. Wypróbowałam go kiedyś w zestawieniu z
sukienką i mimo pewnej niewygody muszę powiedzieć, że biust się
prezentował lepiej niż w innych biustonoszach. Więc może po prostu
klucz do sukcesu tkwi w znalezieniu idealnego rozmiaru ;)

Pozdrawiam, Carrie