duży z odpinanymi ramiączkami

1. Data: 2008-03-12 07:02:09

Temat: duży z odpinanymi ramiączkami
Od: "miffy" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny poradźcie proszę :)
Szukam białego stanika o rozmiarze 70F, który ma odpinane ramiączka w celu
umieszczenia jednego na szyji. (do sukni z takowym "amerykańskim" dekoltem)
Do tej pory znalazłam tylko 2 modele:
Panache Inferno
http://www.monalisasklep.pl/product/id/627,panache-b
iustonosz-inferno
oraz Alles U Aurora
http://www.monalisasklep.pl/product/id/720,alles-aur
ora-u-biustonosz tyle,
że ten drugi wystepuje tylko w ecru a stanik ecru do białej sukni to chyba
by było straszne 'fopa' ;)
Obiły sie wam o oczy jeszcze inne modele?
Co sądzicie o tym Panache? Czy takie sztywne miski nie sprawiają, ze piersi
mimo wszystko będą wyskakiwać czy wylewać się? Czy w związku, że ma sztywne
miski nie lepiej wziąć rozmiar o jedną miskę większy czyli FF?

2. Data: 2008-03-12 08:06:16

Temat: Re: duży z odpinanymi ramiączkami
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

miffy pisze:
> [...]
> umieszczenia jednego na szyji. (do sukni z takowym "amerykańskim" dekoltem)

Tak dużo tych biustonoszy, a dużych rozmiarów do dekoltów prawie w ogóle
nie ma! Ten Panache wydaje się najsensowniejszy chyba.

Kupowałaś już kiedyś w tym sklepie? Można im zaufać?

Pozdrawiam
Ewa

3. Data: 2008-03-12 08:21:09

Od: "miffy" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

iustonosz-inferno

> Tak dużo tych biustonoszy, a dużych rozmiarów do dekoltów prawie w ogóle
> nie ma! Ten Panache wydaje się najsensowniejszy chyba.
>
> Kupowałaś już kiedyś w tym sklepie? Można im zaufać?

Jeszcze nigdy nie kupowałam stanika przez internet :) I strasznie boje sie
kupić bez mierzenia. Dodatkowo ten model wydaje sie być dość wysoko
zabudowany pod biustem i cięzko "na oko" wyczuć, gdzie u mnie sie będzie
kończyć, czy oby nie za wysoko.. :| I w ogóle jeszzce nigdy nie miałam
takiego modelu, tzn sztywne miski w takim kroju więc jak dla mnie to totalny
zakup w ciemno :(

4. Data: 2008-03-12 08:23:40

Od: "miffy" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze nigdy nie kupowałam stanika przez internet :) I strasznie boje sie
> kupić bez mierzenia. Dodatkowo ten model wydaje sie być dość wysoko
> zabudowany pod biustem
Tzn mam na myśli pod pachami ;)

5. Data: 2008-03-12 10:34:16

Od: <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dosc ryzykowne jest kupowanie bielizny przez internet...
Ale rzeczywiscie o wieksze rozmiay w normalnych sklepach trudno...nigdy nie
widzialam nic wiekszego niz D, to przykre!

6. Data: 2008-03-12 10:54:49

Od: "miffy" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ale rzeczywiscie o wieksze rozmiay w normalnych sklepach trudno...nigdy
> nie widzialam nic wiekszego niz D, to przykre!

Hmm, znalazłam cos wartego uwagi
http://swiatkobiet.com.pl/zakupy/produkt,2407,Calyps
o-PU-biustonosz Wygląda
idealnie jak dla mnie i chyba się skuszę, bo cena zachęcająca :)

7. Data: 2008-03-13 10:31:27

Od: Carrie <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Mar, 08:02, "miffy" <b...@a...pl> wrote:
> [...]
> umieszczenia jednego na szyji. (do sukni z takowym "amerykańskim" dekoltem)

Mam coś w tym stylu, nie pamiętam, czy akurat Panache, ale całkiem
możliwe. Noszę rozmiar 75E/F i jeśli chodzi o modele o takim kroju,
uważam, że lepiej wybrać większe miseczki. IMO ten krój nie jest
nadzwyczajnie wygodny, mocno zbiera biust do przodu, ale stosunkowo
słabo podtrzymuje od dołu, mimo usztywnianych miseczek - mam wrażenie,
jakby środek ciężkości piersi wypadał nie tam, gdzie powinien :] W
dodatku wydaje mi się, że miseczki są szyte mniej wypukło niż w innych
rodzajach biustonoszy, jakby były bardziej płaskie - i może z tego
wynika, że odpowiedni dla mnie rozmiar "nominalny" w praktyce wydaje
się niedopasowany. Ale znów gdyby był za duży, to chyba jeszcze
gorzej...
Jeśli się nie ma bardzo sprężystego biustu, to istnieje ryzyko, że
będzie się on przemieszczał w miseczkach np. podczas tańca lub
pochylania się - być może ciaśniejszy obwód by to zminimalizował, ale
znów ryzykujemy, że fiszbiny będą uwierać.
Jeżeli Twoja sukienka nie ma wyjątkowo głębokiego dekoltu [takiego w
stylu "do pępka" ;)], to polecałabym raczej bardotkę albo coś do niej
podobnego. Bardotki też miewają odpinane ramiączka. A jeszcze lepszy,
jeśli chodzi o podtrzymywanie biustu, jest IMO gorset lub półgorset,
ale primo nie każdy to lubi, secundo nie pod każdą sukienkę taka
konstrukcja się nadaje, tertio znaleźć odpowiedni gorset we właściwym
rozmiarze i kolorze jest jeszcze trudniej, niż znaleźć taki
biustonosz... :)
Ale z drugiej strony do dekoltów głębokich i wąskich taki model, jak
ten Panache, jest idealny. Wypróbowałam go kiedyś w zestawieniu z
sukienką i mimo pewnej niewygody muszę powiedzieć, że biust się
prezentował lepiej niż w innych biustonoszach. Więc może po prostu
klucz do sukcesu tkwi w znalezieniu idealnego rozmiaru ;)

Pozdrawiam, Carrie

8. Data: 2008-03-13 13:06:05

Od: "miffy" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
[...]

Dzięki za wyczerpujące info :) Ja własnie mam ten problem, tzn mój biust ma
;) że im twardsza miska tym gorzej sie nosi stanik. Gorset odpada, bo nie
lubię a dwa upiekłabym się ;) Zamówiłam wczoraj ten stanik, Alles i mam
nadzieję, że będzie dobry :)

9. Data: 2008-03-13 20:27:57

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

miffy pisze:
> [...]
> prezentował lepiej niż w innych biustonoszach. Więc może po prostu
> klucz do sukcesu tkwi w znalezieniu idealnego rozmiaru ;)

Albo modelu, bo na mnie Panache nie leży w ogóle. Koszmar, po prostu.
Genialny jest za to Gossard. Do głebokich dekoltów jest idealny.
--

Gosia

10. Data: 2008-03-13 20:37:14

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik pisze:

> Albo modelu, bo na mnie Panache nie leży w ogóle. Koszmar, po prostu.
> Genialny jest za to Gossard. Do głebokich dekoltów jest idealny.

O, ja mam ten. Właśnie przyszedł. Starannie wykończony, bardzo ładny,
chyba ładniejszy niż na zdjęciu. A, powiedz, koniecznie muszą byc
odpinane ramiączka?Ten model nie ma, ale wiem, że ma modele z odpinanymi

http://42.pl/u/zIQ

--

Gosia

dobry krem pod oczy