pomoc - oryginalne?

1. Data: 2008-03-08 21:04:02

Temat: pomoc - oryginalne?
Od: "Magda" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szczególnie serdecznie, bo w dzień Naszego Święta :). Czy mogłybyście
mi doradzić, czy ten sprzedawca ma produkty oryginalne?
Podaję linka:
6784
Nie chodzi mi nawet tak bardzo o wody perfumowane, ile o cienie Chanel. Jest
to mój ulubiony kolor
http://www.allegro.pl/item325830512_chanel_4_cienie_
rewelacja_08_vanites.html
i własnie mi się skończyły. W sklepie od 195 do 225. Tutaj 120 plus wysyłka.
Czy warto oszczedzać, czy lepiej nie ryzykować?

2. Data: 2008-03-09 10:36:37

Temat: Re: pomoc - oryginalne?
Od: Djatri <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Magda ..
> http://www.allegro.pl/item325830512_chanel_4_cienie_
rewelacja_08_vanites.html
> i własnie mi się skończyły. W sklepie od 195 do 225. Tutaj 120 plus wysyłka.
> Czy warto oszczedzać, czy lepiej nie ryzykować?

Na korzyść sprzedawcy przemawia fakt, że zgadza się na odbiór osobisty
(zwykle sprzedawcy podrób bardzo tego unikają). Na zdjęciu cienie też chyba
niczym się nie różnią od oryginalnych (o ile dobrze je zapamiętałam).
Komentarze też ma w porządku. Co nie zmienia faktu, że ryzyko zawsze jest.

Pozdrawiam,
Agni.
--
www.myspace.com/swingaffaire