dwa piece do jednego komina

1. Data: 2008-10-06 12:33:35

Temat: dwa piece do jednego komina
Od: "pastor8" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam pytanie czy jest mozliwość podłączenia dwóch kotłów do jednego komina??
Dokładnie chodzi o koioł na miał i drugi z podajnikiem na ekogroszek.
Obecnie mam na miał, ale ze względu na wygodę chciałbym zainstalować drugi
na ekogroszek. Dzięki za odpowiedzi.

2. Data: 2008-10-06 15:22:19

Temat: Re: dwa piece do jednego komina
Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest to prawnie zabronione

3. Data: 2008-10-07 16:47:35

Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gasper wrote:
> jest to prawnie zabronione

nie wiem jak to jest w kwestii prawnej ale kiedyś to wstawiało się
szyber na każdy piec i zamykało na piec niepracujący.

Jeffrey

4. Data: 2008-10-08 18:10:27

Od: "Funaki" <c...@o...pl.CIACH> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> nie wiem jak to jest w kwestii prawnej ale kiedyś to wstawiało się szyber
> na każdy piec i zamykało na piec niepracujący.

Mhm, a jak ktoś zapomniał otworzyć właściwy, to pisali o nim w nekrologu.

Artur

5. Data: 2008-10-10 07:44:33

Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Funaki wrote:
> Użytkownik "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości

> Mhm, a jak ktoś zapomniał otworzyć właściwy, to pisali o nim w
> nekrologu.

weź poprawkę na to że kiedyś nie było piecy automatycznych i jak się dymiło
to operator "robił sobie dobrze" :)

jeffrey

6. Data: 2008-10-10 08:15:51

Od: "Jackare" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mhm, a jak ktoś zapomniał otworzyć właściwy, to pisali o nim w nekrologu.

no bo kiedyś prawo było stanowione bardziej dla ludzi niż dla urzędów.
Zakładało się że człowiek myśli, jest świadomy i odpowiedzialny.
Dziś pod hasłem "bezpieczeństwa" zakłada się że człowiek jest idiotą, nie
zna się na niczym, w szczególności na urzadzeniach technicznych które ma w
domu i tworzy się prawo "idiotoodporne" które skutkuje tym, że wszystko
staje się absurdalne i znacznie droższe bo musi być redundancja
zabezpieczeń, zabepieczenia zabezpieczające zabezpieczenia i jeden komin na
jeden piecyk, a najlepiej to dwa kominy na jeden piecyk bo jeden mógłby się
zatkac a mieszkaniec mógłby nie wiedzieć że istnieje instytucja taka jak
komniarz i należy ją wezwać w przypadku awarii komina ;)
--
Jackare

7. Data: 2008-10-11 17:24:07

Od: "dwaKa" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jackare" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> się zatkac a mieszkaniec mógłby nie wiedzieć że istnieje instytucja taka
> jak komniarz i należy ją wezwać w przypadku awarii komina ;)

Pogadaj z kominiarzami a dowiesz się jak dużo jest idiotów
dwaKa

Co z tanszych plyt ceramicznych i piekarnikow ?
Jaki polecacie przepływowy elektryczny podgrzewacz wody?
koszt zagotowania wody na gazie i w czajniku elektrycznym
odkurzacz zelmer voyager twix
cofanie wody w pralce amica