Re: dymisja Klicha

Data: 2011-01-23 00:00:32
Temat: Re: dymisja Klicha
Od: "Chiron" <c...@o...eu>

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" napisał w wiadomości grup

Oczywista oczywistość. Problemem jest nie to, że zapodajesz same kłamstwa -
teraz kolejne - sugerując jakieś googlowe tłumaczenie - tylko coś tam coś
tam. Byle nie Ty, nawet przyłapany na ewidentnych przekłamaniach i
fałszach, bredzisz. Dodatkowo podpierasz się tutaj swoimi studiami, jako
receptą na nieomylność :)

Co, nawiasem mówiąc, jest jedną z dobrze znanych metod manipulacji -
używanie autorytetu zewnętrznego.

"O, ja być wielka Czarka, po takim studiumie, że hohoho! To twoje studium,
to moje zjadać takie na śniadanie i wiedzieć wszystko lepiej, lepiej i
jeszcze trochę lepiej! Moje studium być wielka studium! Tak wielka studium,
że twoja studium to bardzo mała studium! Taka srudium! A ja być na tym
dużym studium, rozumieć?!"

Rozumieć, Czarek, rozumieć. I płakać ze śmiechu :)

Napisałeś mi niedawno, że masz coś - zacytuję:
"mam nieodparte wrażenie, że czasami widzę trochę więcej."

Patrzę tak na Twoją ostatnią tutaj działalność- i mam takie spostrzeżenia,
którymi chciałem się podzielić: odnoszę wrażenie, że jakby tak wziąć Twoich
tutaj głównych nazwijmy to...adwersarzy- czyli: (kolejność alfabetyczna)
cbnet, Redart, Stalker i vonBraun- to gdybym miał np umiejętność określenia,
jak bardzo każdy z nich chce coś (ze swojego punktu widzenia) ważnego
przekazać- bo widzi więcej niż inni- to każdemu z nich w 10 punktowej skali
dałbym 10. Jednak gdybym miał ocenić w 10 punktowej skali, jak bardzo oni
chcieli by coś od Ciebie przyjąć- to każdemu z nich przyznał bym w granicach
0. Ba! Im bardziej Ty "naciskasz", argumentujesz- tym bardziej oni stawiają
opór.

Osoby, myślące podobnie do Ciebie- patrzą, obserwują, czasem się włączą lub
nie. Ale nie o te akurat osoby tu chodzi. Reszta (większość) grupy jeśli
chodzi o przekaz czegoś ważnego- w tej skali ma około 5, a jeśli chodzi o
przyjęcie czegoś od Ciebie- około 1. Mają po prostu dosyć tematu.

Obserwuję Ciebie- i mam wrażenie, że jesteś bardzo zaangażowany
emocjonalnie. Piszę Ci o tym, bo wydaje mi się, że zaangażowałeś się tak
bardzo, że straciłeś dystans- niezbędny, żeby to zobaczyć, no i ogarnąć.

No ale oczywiście- mogę się mylić- w takim razie- wybacz:-)
--
Serdecznie pozdrawiam
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.