Re: dymisja Klicha

Data: 2011-01-26 18:40:12
Temat: Re: dymisja Klicha
Od: Stalker <t...@i...pl>

W dniu 2011-01-26 12:49, Chiron pisze:

> A tak BTW- to nie moja stopka. Ciekawe, że właśnie mnie ją przypisałeś...

I to w zasadzie może być podsumowanie naszej dyskusji :-)

- Ciekawe, że właśnie mnie ją przypisałeś... - z wrodzoną
podejrzliwością, wietrząc pewny spisek, na głos zastanowił się Chiron
- O kuśfa, ale się rąbnąłem - Stalker szybko sprawdził, że źle odczytał
w archiwum przebieg dyskusji z udziałem Chirona
- Na świecie nie ma przypadków - Chiron był już pewien, że cała sprawa
została nakręcona przez wiadome siły

Stalker :-)