dzbanecznik

21. Data: 2004-03-14 19:42:49

Temat: Re: dzbanecznik
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "samaki" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:c32ba8$dga$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Dla mnie nie szkoda. Lubię odratować roślinkę a potem np. podarować ją
komuś
> znajomemu w prezencie ;)). Jeśli tylko przyjedziesz do Poznania to czuj
się
> zaproszona na kawę, oglądanie mojego nowego pnia epifitycznego, a nawet
> jeśli chcesz to na
> nocleg.

Bardzo dziękuję za zaproszenie i być może skorzystam :). Odezwę się
na priv.

> pozdrawia samaki marząca o obkupieniu się w storczyki

Tylko nie bierz za dużo gotówki :).

Z pozdrowieniami, Maria

22. Data: 2004-03-15 07:21:30

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> wrote in

> To zazdroszczę, bo w OBI właśnie odbywała się duży rzut
> storczyków botanicznych na korku, a ja nie mam jak podjechać
> :((.

Aha, odbywala sie. OBIbokom wystarczyl niecaly tydzien, zeby je ususzyc.
Moze by im zaproponowac przeprowadzenie kursu obslugi zraszacza?
Pozdrowienia - Ewa Sz.

23. Data: 2004-03-15 08:04:29

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> wrote in

> Aha, odbywala sie. OBIbokom wystarczyl niecaly tydzien, zeby je ususzyc.
> Moze by im zaproponowac przeprowadzenie kursu obslugi zraszacza?

:( To i tak jest jakiś postęp, bo do tej pory stale interweniowaliśmy że
podlewają często i jak popadnie, wiec korzenie zgnite. Szkoda, że nie znają
wyjścia pośredniego :(.

Z pozdrowieniami, Maria

24. Data: 2004-03-15 08:20:24

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

>:( To i tak jest jakiś postęp, bo do tej pory stale interweniowaliśmy
>:że
> podlewają często i jak popadnie, wiec korzenie zgnite. Szkoda, że nie
> znają wyjścia pośredniego :(.

A to tez, ale to w doniczkowych :-)
Pamietam panienke, ktora z blogim usmiechem polewala jak leci po
kwiatkach, po lisciach, po wszystkim.. woda w doniczkach stala a
dziewoja lala (laua :-) ), ze tak sobie rymne :-)
Woda stala nawet w warzkach sabotkow.
Bo storczyki lubia mokre...
Pozdrowienia - Ewa Sz. nieustannie zadziwiana w OBI przez rozne rzeczy

25. Data: 2004-03-15 08:38:19

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kwiatkach, po lisciach, po wszystkim.. woda w doniczkach stala a
> dziewoja lala (laua :-) ), ze tak sobie rymne :-)

No tak. Szkoda, że nie doczytała, że powietrze, a nie korzenie!
Chociaż sabotki jako naziemne, lubią więcej wilgoci w podłożu. Ale
po kwiatach??? Barbarzyństwo :(.

Z pozdrowieniami, Maria

26. Data: 2004-03-15 09:05:59

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk wrote:
> Wczoraj wpadła mi łapki reklama Obi. Czy 49,95 za dzbanecznik to tanio,
> czy wręcz przeciwnie?
> Po za tym można kupić dereń jadalny za 9,99 zł,róże pnące 5,99 (wg mnie
> żadna rewelacja cenowa), lilie królewską 9,99, azalie 14,95, bukszpan
> 7,99 (jak dla mnie drogo, moze duży dlatego droższy), forsycje 9,99,
> magnolie 34,95.

Wczoraj dostałam ulotkę Praktikera. Dla porównania:
róże 4,99, forsycja 7,99, magnolia 17,99. Nie popisało się Obi w swojej
promocji.
Pozdrawiam
Bea

27. Data: 2004-03-15 09:53:45

Temat: Odp: dzbanecznik
Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...
> [...]
> Woda stala nawet w warzkach sabotkow.
> Bo storczyki lubia mokre...
> Pozdrowienia - Ewa Sz. nieustannie zadziwiana w OBI przez rozne rzeczy

To się zdarza nie tylko w OBI niestety. Na moją interwencję dot. zalewania
storczyków w dużym sklepie tylko z kwiatami (Jukka pod Poznaniem), uzyskałam
odpowiedź, że mają za dużo pracowników żeby tego dopilnować. A przecież
wystarczyłoby kartkę powiesić. Poza tym to przecież leży w ich interesie.
Zalanemu storczykowi zaraz kwiaty opadną i kto to kupi ? (oprócz mnie,
tydzień później, z przeceny hi hi hi )

pozdrawia samaki ze sterczykowym wodowstrętem

28. Data: 2004-03-15 10:41:13

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik samaki <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c33ur7$s3f$...@n...news.tpi.pl...

> pozdrawia samaki ze sterczykowym wodowstrętem

Damy nie śmiem pytać. Do Bogusława mam większą śmiałość.
Bogusław! Co to jest sterczykowy wodowstręt???
Pozdrawiam ;-)
Janusz

29. Data: 2004-03-15 11:20:51

Temat: bylo: dzbanecznik, mala zmiana tematu
Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...
(...)
> Zalanemu storczykowi zaraz kwiaty opadną i kto to kupi ? (oprócz mnie,
> tydzień później, z przeceny hi hi hi )
>
> pozdrawia samaki ze sterczykowym wodowstrętem

To ja mialabym pytanie, nie calkiem na temat.
Kupilam jakis czas temu azalie, ktora jakies dwa dni pozniej zaczela wiednac
i gubic kwiaty.
Wyjelam ja z doniczki (same zgniecione korzenie bez ziemi, woda przelatywala
przez nie).
Nalalam pelna umywalke przegotowanej, letniej wody i zanurzylam cale
korzenie na jakies 15min, a pozniej wycisnelam je, porozdzielalam troche,
przesadzilam do swiezej ziemi z drenazem na dnie. Kupilam odzywke i zaczelam
zraszac przegotowana woda.
Odzyla i jest sliczna.
Kilka dni temu bylam w sklepie i ich azalie sa w oplakanym stanie.
Kikuty ze zwiednietymi kwiatami i opadajacymi liscmi.
Dwa-trzy tygodnie temu to jeszcze byly piekne drzewka azaliowe.
Dwa razy wieksza moge kupic za pol ceny tej, ktora mam.
Chcialam wziac, ale moze juz je zabili na amen, moze ja mialam szczescie, ze
moja odzyla.
Kupie, przyniose do domu i wyrzuce?
Jak sprawdzic czy ona jeszcze zyje?

Magda

30. Data: 2004-03-15 17:02:07

Temat: Odp: bylo: dzbanecznik, teraz : azalie
Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik magda <mag-l@spam_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c343c9$iab$...@n...onet.pl...

> Użytkownik "samaki" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

1.38...
> [...]
> Dwa razy wieksza moge kupic za pol ceny tej, ktora mam.
> Chcialam wziac, ale moze juz je zabili na amen, moze ja mialam szczescie,

No i tu się właśnie pojawia problem - kupowanie z przeceny to kupowanie kota
w worku. Jeżeli te azalie są z tej samej dostawy co twoja to jest bardzo
prawdopodobne, że podobna reanimacja przyniesie podobne pozytywne skutki.
Najlepiej by było na miejscu w sklepie wyjąć z doniczki i sprawdzić w jakim
stanie są korzenie, no ale kto ci na to pozwoli w tym kraju ;)) Z mojego
doświadczenia wynika, że azalie zrzucają liście z powodu przesuszenia
podłoża i suchego powietrza, ale kto je tam wie.

pozdrawia
samaki

Życie Warszawy zamieściło ;-o
gdzie kupic wyjątkową kalinę?