dziecko mało sprawne- jak rozruszać?

11. Data: 2006-06-05 17:58:23

Temat: Re: dziecko mało sprawne- jak rozruszać?
Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Jun 2006 14:30:06 +0200, Księżniczka Telimena napisał(a):

> Dzięki za rady. Rozglądam się za tańcem, ale wszędzie od 6 lat :(

No to szkoda. Mój Kacper poszedł na tańce nie mając nawet ukończonych 3
lat. Chodzi już cztery lata. Ostatnio tańczyli na festynie, były tam też
dzieci początkujące i właśnie jedna z mam tych maluszków widząc nasze
dzieciaki stwierdziła "tańcż jak stare wygi".
--
Elżbieta

12. Data: 2006-06-06 07:35:20

Od: "Beatka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dzięki za rady. Rozglądam się za tańcem, ale wszędzie od 6 lat :(

To w domu! :-)) U nas jak tylko ktoś włączy muzyke , to Wojtek zaczyna
tańczyć .Ale to jest wynik tego, ze ja często tańczę i zapraszam do tanca
dzieci.Jak przychodzi moja przyjaciółka (z synkiem) na cotygodniowa lampke
wina, to najpierw troche gadamy, a potem zaczynamy tańce :-)) Jak dzieci
usłyszą muzyke - od razu porzucaja swoje zabawy :-)) A jak sie zagadamy, to
same sie upominają
- kiedy wreszcie bedziecie tanczyc?( super sposób dla kogos kto nie moze
wyrwać sie wieczorem na gimnastykę z domu, polecam , godzinka intensywnego
tańca daje dobre efekty !)
Jak Adaś lub Wojtek był malutki i mąż z nim sam zostawał, jak marudził lub
był niespokojny, brał go na rece i tańczyli. Wojtus to od razu pokochał.A
było to o tyle "dziwne", że moj mąż nie przepada wcale za tańcem :-))
Twierdzi, ze jest antytalent.
Każdy jednak potrafi i LUBI tańczyć SWOJE indywidualne tance.
Spróbuj - na zasadzie zabawy, radości, wygłupów, smichów-chichów.

Wg mnie na "prawdziwych" zajęciach moze sie poczatkowo zbyt wstydzić
(piszesz o tym) i nic z tego moze nie wyjść. A w domu z rodzicami to zwykła
zabawa, niekrepująca z pewnością.A jak zasmakuje to wtedy na zajęcia grupowe
:-))
Miłej zabawy :-))

--
Beatka (Adaś 17.04.1997, Wojtuś 25.06.2002)

13. Data: 2006-06-06 09:35:59

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Jun 2006 09:35:20 +0200, Beatka napisał(a):

> Każdy jednak potrafi i LUBI tańczyć SWOJE indywidualne tance.

Nie każdy.
--
Elżbieta

14. Data: 2006-06-07 07:01:51

Od: "Beatka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie każdy.

Ciężko mi to zrozumieć, ale staram się........:-))
--
Beatka (Adaś 17.04.1997, Wojtuś 25.06.2002)

15. Data: 2006-06-08 18:11:07

Od: "Neo" <n...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> Moja córka ma 5 lat i należy do dzieci bardzo spokojnych.

Moja też taka była. I znalazłem rozwiązanie. Ka-ra-te uś! :-)

Babcia patrzyła ze zgrozą, żona podejrzliwie, a Agnieszka od 5 roku uczyła
się:
- wiary w siebie,
- dyscypliny,
- biegania w kółko,
- wykonywania po wielokroć ćwiczeń...

Dzisiaj ma 8 lat - zgubiła sadełko, jest wysportowana, najradośniejsza w
klasie i pewna siebie. Babci obawy, że "to bić się będzie" rozwiały się i z
przyjem,nos,.cia.patrzy na ukształtowaną istostkę przepasaną zielonym pasem
:-)

Oczywiście wszytskei dodatkowe sporty, które kwitowała "ja nie chcę, a
pójdziesz ze mną?" stały sie ulubionymi zabawami. "Ale pływaj na głębokiej,
ja poznałam fajna Kasię, to popływamy na tamtej częsci basenu". :-) Do tego
rower, rolki, hulajnoga.
A jak się zmeczy to siada i spokojnie maluje, rysuje - godzinami :-)

Spóbuj...

pozdrawiam

Neo

16. Data: 2006-06-08 20:55:35

Od: "Księżniczka Telimena" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neo" <n...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości

> [...]

> :-) Do tego rower, rolki, hulajnoga.
> A jak się zmeczy to siada i spokojnie maluje, rysuje - godzinami :-)

Trochę mocne jak na początek...:)
ale chcę spróbować od tańca, bo wiem, że ona chce.
Dzięki za rady.

Pozdrawiam
Teli.

17. Data: 2006-06-09 07:29:04

Od: "Mermaind" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trochę mocne jak na początek...:)

Takie Aikido, na jakie chodzi mój sześciolatek na pewno nie jest za mocne :)
Taniec na pewno wymaga więcej energii ;)))
Ale to specyficzna grupa 5-6 latków. Głównie to zabawy ruchowe w niewielkiej
grupie. Choć znają już parę technik :))

Pozdrawiam
Jola

18. Data: 2006-06-09 08:37:33

Od: "Neo" <n...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

> Trochę mocne jak na początek...:)

Jakbym żonę słyszał :-)

Wiesz, tzw. "sansej", czyli ich mistrz-przewodnik dostosowuje nauke do
poziomu 5 latków - tu nie ma uderzeń, kontaktu z przeciwnikiem, urazów (no,
hmmm :-) ), no, poważnych urazów, jest taka "mniej nudna" rytmika bez
bezpłciowej muzyki za to okraszona japońskimi (chyba?) okrzykami "sarami
masei" :-) a to dziciom imponuje i są dumne, że tego się uczą...
Mi nie chodziło o wychowanie mistrzyni świata (hmmm, w naszym mieście
trenuje właśnie Marta Niewczas, stąd karate stoi na wysokim poziomie), ale
o to by córa wyzbyla się nieśmiałości, schudła, poćwiczyła. Teraz kondychę
ma taką, że ja wymiękam. Za dużo siedzenia za biurkiem i komputerów ;-) Pora
zapisac się na jakieś karate chyba...

pozdr
neo

19. Data: 2006-06-09 09:14:32

Od: "Mermaind" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pora
> zapisac się na jakieś karate chyba...

Ja zapisałam się na taiji - ale ja słaba, mała kobieta jestem ;) I poza tym
taiji od zawsze mnie fascynowało (podobnie jak aikido).

Tu gdzie mieszkam prowadzą zajęcia kung-fu w grupie dla dzieci (właśnie
takich mniejszych) i jednocześnie dla ich rodziców. Mi się ten pomysł podoba
:)))

Pozdrawiam
Jola

Taka sobie refleksja po komuni :)
dżungla -dla 6 latka ?
"Szkoły tylko dla grzecznych uczniów"
letni obóz - do Warszawiaków
Wielki casting dla dzieci Blue City Warszawa 3-4 czerwca!