dżungla -dla 6 latka ?

1. Data: 2006-06-01 06:22:26

Temat: dżungla -dla 6 latka ?
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy bajka dzungla nadaje sie dla 6 latki?
czy to cos jak madagaskar czy raczej glupi kurczak maly?
p.

2. Data: 2006-06-01 07:25:17

Temat: Re: dżungla -dla 6 latka ?
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> czy bajka dzungla nadaje sie dla 6 latki?
> czy to cos jak madagaskar czy raczej glupi kurczak maly?

Połączenie Madagaskaru (zwierzęta z zoo na wolności) z Kurczakiem (problem
na linii ojciec-syn). Sześciolatce się podobało. Mamie mniej ;-)

Agnieszka

3. Data: 2006-06-01 07:44:30

Od: "skrzato" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy to cos jak madagaskar czy raczej glupi kurczak maly?

u nas Ada byla z ojcem. Ojciec bardzo rozczarowany brakiem nowych pomyslow.
Ada bawila sie dobrze, ale bez rewelacji. Zawsze po kinie opowiadala mi
film, tym razem przeszedl bez echa. Chyba jednak troszke bylo nudnawo :]
pzdr
skrzato

4. Data: 2006-06-01 08:13:06

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ada bawila sie dobrze, ale bez rewelacji. Zawsze po kinie opowiadala mi
> film, tym razem przeszedl bez echa. Chyba jednak troszke bylo nudnawo :]

eshh to chyba poczekamy na plyte.
p.

5. Data: 2006-06-01 08:18:27

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> czy bajka dzungla nadaje sie dla 6 latki?
> czy to cos jak madagaskar czy raczej glupi kurczak maly?

Gwoli ścisłości:
głupi to był Madagaskar, kurczak może by nienajlepszy,
ale o niebo lepszy od M.
:p

Radek

6. Data: 2006-06-01 08:53:55

Od: "skrzato" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gwoli ścisłości:
> głupi to był Madagaskar, kurczak może by nienajlepszy,
> ale o niebo lepszy od M.

to juz jest kwestia gustu, bo moja szesciolatka byla na Madagaskarze w kinie
i bawila sie super, na Kurczaka poszlam najpierw sama i zdecydowalam, ze jej
na to do kina nie puszcze, bo to film nie dla niej. Zdecydowanie za duzo
smutku, strasznych scen (kosmici goniacy dzieci po polu). Dla doroslych
kurczak pewnie bardziej byl odpowiedni.
pzdr
skrzato

7. Data: 2006-06-01 09:35:30

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gwoli ścisłości:
> głupi to był Madagaskar, kurczak może by nienajlepszy,
> ale o niebo lepszy od M.

w ktorym miejscu ?
zreszta jak dla kogo.
p.

8. Data: 2006-06-01 11:23:58

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w ktorym miejscu ?

W założeniach...
Grupa myślących zwierzaków (pingwiny) została przedstawiona
jako banda idiotów / militarnych pomyleńców.
Natomiast grupa skończonych idiotów wyniesiona na piedestał.
O lwie - rybożercy - nie wspomnę... ciekawe ile dzieci po tym filmie
chciało się z lwem w zoo przywitać podając rękę.
Prymitywny, bezsensowny, a nawet wręcz szkodliwy w swoim
przekazie...
Kurczak starał się coś przekazać, nie tylko tępe obrazki...

> zreszta jak dla kogo.

Dzieciom się podoba... wiem. Tak samo jak inne animki
tłukące się dla zabawy po głowach czym popadnie.
Co nie oznacza, że rodzic ma siedzieć cicho i się cieszyć.

Radek

9. Data: 2006-06-01 15:22:27

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

pamana <b...@a...pl> pisze:

> czy bajka dzungla nadaje sie dla 6 latki?
> czy to cos jak madagaskar czy raczej glupi kurczak maly?

IMHO oba te filmy nie umywają się do "Dżungli".
Podobała się 5-latkowi, 8-latce i ich rodzicom.

--
Nixe

10. Data: 2006-06-01 17:36:43

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 Jun 2006 13:23:58 +0200, Radek napisał(a):

> Dzieciom się podoba... wiem. Tak samo jak inne animki
> tłukące się dla zabawy po głowach czym popadnie.
> Co nie oznacza, że rodzic ma siedzieć cicho i się cieszyć.

Rodzic ma grupy dyskusyjne :P

puchaty

"Szkoły tylko dla grzecznych uczniów"
letni obóz - do Warszawiaków
Wielki casting dla dzieci Blue City Warszawa 3-4 czerwca!
My, dzieci z dworca ZOO
Dzień Matki