letni obóz - do Warszawiaków

1. Data: 2006-05-30 10:52:10

Temat: letni obóz - do Warszawiaków
Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój syn jedzie na obóz. A raczej bardzo chce jechać, bo nie wiadomo, czy
wyjazd dojdzie do skutku z racji tego, ze za mało jest chętnych. Obóz
organizuje pani ze szkoły moich dzieci - Niepublicznej Szkoły w Mysiadle,
która między innymi wyjeżdża z uczniami na comiesięczny tzw. Klub Trapera.
Ekipa, która organizuje tegoroczny obóz, organizowała podobny wyjazd w roku
ubiegłym. Ponieważ w tym roku wybrano inne miejsce, dość długo czekano na
zgodę nadleśnictwa. W ostatniej chwili trzeba też było przesunąć termin. W
związku z tym okazało się ostatecznie, że jest zbyt mało osób, które mogą w
tym terminie wyjechać. Szukamy więc chętnych - niestety tylko do końca
tygodnia. Obóz odbywa się w dniach 14.08.- 27.08. Tutaj można obejrzeć
miejsce:
http://www.wakacje-na-wsi.pl/

Małgosia

2. Data: 2006-05-31 05:39:06

Temat: Re: letni obóz - do Warszawiaków
Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obóz odbywa się w dniach 14.08.- 27.08. Tutaj można obejrzeć
> miejsce:
> http://www.wakacje-na-wsi.pl/

Zapomniałam dodać, że koszt obozu to 1200-1300 zł. Przeznaczony jest dla
trzecio-, czwarto-, piąto- i szóstoklasistów.

Wielki casting dla dzieci Blue City Warszawa 3-4 czerwca!
My, dzieci z dworca ZOO
Dzień Matki
dentysta ZG
Uczniowie naćpali się na pielgrzymce!