dzien papieski

91. Data: 2008-10-18 17:33:53

Temat: Re: dzien papieski
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e pisze:

> No, ale czyja to wina?? Ludzie dorośli boją się wypowiedzieć swoje poglądy,
> a potem skarżą się wszem i wobec, że im się coś narzuca.

wina jest ewidentna, religii w szkole, sama znajdz osoby za to
odpowiedzialne

--
The Gnome

92. Data: 2008-10-18 17:48:10

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Oct 2008 19:33:07 +0200, gazebo napisał(a):

> spolecznej?
Ot niedopatrzenie, teraz jeszcze raz przeczytałam, że to tylko dyrekcja
prowadzi szkołę społeczną.
--
waruga

93. Data: 2008-10-18 17:52:15

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Oct 2008 19:48:10 +0200, waruga_e napisał(a):

> Ot niedopatrzenie, teraz jeszcze raz przeczytałam, że to tylko dyrekcja
> prowadzi szkołę społeczną.

A swoją drogą jak ona się wyrabia czasowo mając "na głowie" dwie szkoły, to
zawsze któraś będzie traktowana po macoszemu.
--
waruga

94. Data: 2008-10-18 17:55:04

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e pisze:

> Ot niedopatrzenie, teraz jeszcze raz przeczytałam, że to tylko dyrekcja
> prowadzi szkołę społeczną.

:) latasz po moich starych postach? mnie sie nie chce, bardzo rzadko z
kims rozmawiajac przeszukuje net pod katem jego wczesniejszych
wypowiedzi, i to w sumie raczej sprawdzajac czy to nie jest jakis stary
znajomy po zmianie nicka :)

--
The Gnome

95. Data: 2008-10-18 17:57:44

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e pisze:

> A swoją drogą jak ona się wyrabia czasowo mając "na głowie" dwie szkoły, to
> zawsze któraś będzie traktowana po macoszemu.

dokladnie, o ile jeszcze na poczatku miala swoja druga szkole w tym
samym miejscu to teraz przeniosla sie pod zupelnie inny adres, normalnie
szal gwizdka :)

--
The Gnome

96. Data: 2008-10-18 18:22:15

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Oct 2008 19:55:04 +0200, gazebo napisał(a):

> :) latasz po moich starych postach?

Eeeeeeeeee jakich starych, z tego wątku. Bo chciałam sprawdzić skąd mi
przyszło do głowy, że Twoja córka do społecznej chodzi. Połączyłam to z
faktem, że pani dyrektor prowadzi szkołę społeczną (jakoś ten inny adres mi
umknął) i sobie dopowiedziałam resztę. I potem się zdziwiłam, że społeczna
i tyle osób w klasie.
--
waruga

97. Data: 2008-10-18 19:10:53

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e <w...@o...pl> napisał(a):

> To w takim razie po co ta uwaga, skoro już spojrzałam??

zebys jeszcze wyciagnela wnioski.

> (czyżby z powodu
> Paulinki w wątku mentalnym, chciałaś mi udowodnić, że ja tak tylko jedną
> stronę medalu widzę?)

??? ale Cie to ubodlo.....a i dobrze. Ale tym razem ani nawet Paulinka i
przytaczana sprawa nie przyszla do glowy. Pudlo.

> Bo raczej nie wysłało Ci się zanim zauważyłaś, że na
> inną stronę też spojrzałam.

bo raczej napisalam jasno kiedy mi sie wyslalo. A to, ze napisals cos
o "malpie" jeszcze nie swiadczy o tym, ze wniosek "odpowiedni" wyciagnelas.

i.

98. Data: 2008-10-18 19:12:15

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e <w...@o...pl> napisał(a):

> Ty nic, to ja otrzymałam reprymendę, że nie zwróciłam Ci uwagi na jakieś
> tam słowa, a czepiałam się innej osoby, to było niesprawiedliwe, bo byłyśmy
> po jednej stronie.

w skrocie nazywa sie to "podwojna moralnoscia"...

i.

99. Data: 2008-10-19 09:49:56

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Oct 2008 21:02:30 +0200, JoAsienka napisał(a):

> w szkole mojego syna (normalna, panstwowa :)) jest 16 osob, a klas drugich
> jest dwie :)

ale fajnie. Małe szkoły właśnie na tym zyskują, bo limit uczniów w klasie
uzgadnia organ prowadzący i jak szkoła mała to jedna klasa może przekroczyć
limit i wtedy można utworzyć dwie małe. To te 16 osób macie lepiej niż u
nas niektóre integracyjne, bo górny limit integracyjnej to 18 i w klasie
Kacpra właśnie tak jest, ja w mojej mam 16, a równoległe mają tak po 22, 23
osoby.
--
waruga

100. Data: 2008-10-19 10:24:17

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski napisał(a):

> Ten człowiek poświęca nam swój czas i uważa to za ciekawe zajęcie.
> Czyżbyś tego nie doceniała ?

Ten człowiek mial czelność wyrazić swoje poglądy. Jego sprawą jest, co
uważa za ciekawsze zajęcia.

> A kto pyta ?

Ja pytam. Osobiście, bez ukrywania się za liczbą mnogą.

Justyna
GG 6756000

Miejsce na 7-me urodziny w Poznaniu i ok.
plan rodzicow
14 października
dzień edukacji narodowej - prezenty dla nauczycieli - co i jak?
mam talent