dziobanie

41. Data: 2008-12-14 11:49:11

Temat: Re: dziobanie
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Pozazdrościć błogiej naiwności...

O ile już, to neofaszyści. Wspierani nawet przez najświatlejszy od
2000 lat poprzedni rząd - PiSu z przystawkami.

--
Pozdrawiam - Aicha

42. Data: 2008-12-14 11:55:12

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Hre hre. Ile z Magdą i innymi "poważnymi użytkownikami" napisaliście
> postów na temat swoich kuchennych dokonań w ciągu ostatniego tygodnia?
> Ta grupa już od dawna nie istnieje, nie z powodu Ikselki i
> Panslavisty, tylko ogólnego uwiądu juznetu. Jeśli tego nie zauważasz,
> to może czas zdjąć klapki z oczu.

No to chyba cie pokurwilo.
Zauwaz, ze im wiecej tu trolli jak xxxl i pansrav tym mniej postow zaczelo
sie pojawiac.
A jeszzce mniej osob, ktore cos maja do powiedzenia w temacie.
To samo jest na psychologii, a spadek popularnosc usenetu ma mniejsze
znaczenie w grupach nazwijmy to specjalistycznych.
Dlatego pojawily sie tu takie ciemne i zacofane osoby ze swoja zasciankowa
mentalnoscia, zeby sobie popierdolic.
--
Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

43. Data: 2008-12-14 11:56:31

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Nie podlizuj się, hipokryto.

Znowu potwierdzasz ze jestes pierdolnieta.
Jebnij sie w dekiel kafaro.

44. Data: 2008-12-14 15:13:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> To jest publiczny juznet, a nie prywatny. Załóż sobie swój własny i
> tam selekcjonuj gości na bramce, pakerze :D

Z rupturą nie może być nawet pakerem. A ma ich dwie dolną i drugą -
spowodowana wodogłowiem.

45. Data: 2008-12-14 16:59:45

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz wrote:

> Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
> wiadomości
dcommunicationinc...

> [...]
> Poza tym musialbym byc online praktycznie non-stop, bez przerw na weekendy,
> zeby to mialo sens, a to nie byloby korzystne dla tej grupy.
> Proponuje zalozyc forum na jakiejs stronie - np fora.pl, chociaz wtedy grupa
> straci swoj charakter wg mnie.
> Niestety dwa scierwa przyczynily sie do rozjebania 2-3 grup, przez swoje
> blogowo-chujowe wpisy o kapuscianych dokonaniach.
> Dopoki osoby takie jak aicha i myszka beda odpisywac tym osobom, zapomnij
> Magda, ze tutaj bedzie porzadek.
> Jak nie bedzie sie tepic debili, ktorzy im odpisuja, to mozna powiedziec, ze

Masz racje, ta grupa juz nie istnieje. Natomiast moderowanie mozna
podzielic na kilka osob, w poprzednim watku na ten temat bylo pare
zgloszen. Po pewnym czasie, gdy trole sie zorientuja, ze nie mozna tam
smiecic, potrzeba moderowania sie zmniejszy. Tak bylo na historii i
teraz jest tam normalny poziom.

MB

46. Data: 2008-12-14 17:38:11

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" napisał:

> Masz racje, ta grupa juz nie istnieje.

Tego Bluzgacz nie napisał. I twierdzi, ze wcale tak nie jest :> Cóż,
gratuluje dobrego samopoczucia ojcu założycielowi :DDD

--
Pozdrawiam - Aicha

47. Data: 2008-12-14 22:04:04

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Znowu potwierdzasz ze jestes pierdolnieta.

To nie ja bluzgam człowieka, a za 3 dni go wychwalam pod niebiosa,
zależnie od tego, co napisze (d)o Panslavisty/ście i Ikseli :>

--
Pozdrawiam - Aicha

48. Data: 2008-12-14 22:09:10

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> To nie ja bluzgam człowieka, a za 3 dni go wychwalam pod niebiosa,
> zależnie od tego, co napisze (d)o Panslavisty/ście i Ikseli :>

Masz problemy z ta odrobina mozgu, ktory posiadasz.
Przestan bzdury wypisywac zaklamana idiotko.

49. Data: 2008-12-15 08:31:04

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisal w
wiadomosci
dcommunicationinc...

> [...]
> zgloszen. Po pewnym czasie, gdy trole sie zorientuja, ze nie mozna tam
> smiecic, potrzeba moderowania sie zmniejszy. Tak bylo na historii i teraz

Jezeli moderowana bylaby akurat ta grupa (PRK), to moge sie dolaczyc i w
miare mozliwosci wziac w tym udzial.
Potrzeba tylko kilku osob, zeby to mialo sens, zeby nie bylo przestojow.

50. Data: 2008-12-15 12:48:26

Od: "MagdalenaST" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message

> Teraz poza pansravista oraz dwiema scierami nie masz z kim biadolic. I nie
> udawaj, ze tak cie to bawi, bo im wiecej emot dajesz, tym bardziej widac,
> ze to na sile.

Jak w takim razie rozszfrowac Twoje bluzgi? Jesli emotki Ikselki sa takie
wymowne i swiadcza o jej rozchwianiu emocjonalnym to co mowic o
Tobie...Musisz byc strzepkiem nerwow. Zalosna kreatura kompletnie nie
radzaca sobie z wlasna frustracja i cala (przyznam niemala) energie
wylewajaca jad na usnecie.

Magda

DZIKI...
Zlew Deante Reflex