dziura w zlewie

1. Data: 2001-07-11 09:02:58

Temat: dziura w zlewie
Od: "Rafał Dłubała" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czym wyciąć dziurę w zlewozmywaku kuchennym na kran stojący żeby nie
poszarpać blachy?
Dzieki

Rafał Dłubała
d...@p...com

1. Data: 2001-07-11 09:26:21

Temat: Re: dziura w zlewie
Od: Marek Szapajko <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

>najpierw wiertarka, potem pilnik.

Naruszysz ciągłość powłoki ochronnej (zwiększona podatność na korozję). MSZ
lepiej zainwestować w nowy zlewozmywak...

Ewentualnie po wycinaniu _dobrze_ zabezpieczyć krawędzie otworu.
--
Marek Szapajko msj<at>cad.pl http://www.msj.cad.pl
Ta wiadomość zawiera wyłącznie moje prywatne opinie.

1. Data: 2001-07-11 09:35:00

Od: "Zbigniew Wantuch" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mister "Rafał Dłubała" z ciekawością pyta:

> czym wyciąć dziurę w zlewozmywaku kuchennym na kran stojący żeby nie
> poszarpać blachy?

Ja ciąłem koronka do wiercenia otworów w ścianch pod gnaizdka.
Kupiłem z nastawną średnicą (~70 zł) ustawiłwm sobie noże na 30 mm, a potem
dwa kawałki deski
z obu stron blachy zamocowałem ściskami stlarskim i przewierciłem.
Otwór wyszedł ładny, ale i tak musiałem go wugładzić pilniczkiem.
Potem pomalowałem Hammeritem - na razie spoko. ( 4 miesiące)

Z wyrazami -

--
Zbigniew Wantuch
z...@p...com.pl

1. Data: 2001-07-11 10:15:01

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

1. Data: 2001-07-15 20:48:13

Od: "siepacz" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja wycinałem zwykłymi nożycami które na pewno nie naruszyły ciągłości
powłoki; poza tym chodzi przecież o przeprowadzenie dwóch wężyków
zasilających a więc otwór nie musi być idealnie okrągły, ważne żeby od spodu
dokręcić większy kawałek grubszej blachy dla usztywnienia całości, inaczej
kran będzie się wyginał razem z powierzchnią zlewu

1. Data: 2001-07-17 16:40:35

Od: "Rafał Dłubała" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siepacz" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dokręcić większy kawałek grubszej blachy dla usztywnienia całości, inaczej
> kran będzie się wyginał razem z powierzchnią zlewu

Dzięki wszystkim

Rafał Dłubała
d...@p...com

Pęknięcia na sufitach w mieszkaniach w bloku ????????????????
Pekniecie trojnika w instalacji wodnej - Pomocy !
ARCON
jakie ocieplenie
płyta elektryczna, ceramiczna