dziwne objawy

1. Data: 2005-07-07 12:23:16

Temat: dziwne objawy
Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

od jakiegos czasu moje 5 letnie dziecko , ma dziwne objawy. Wstaje rano ,
jak odwraca oczy w prawo lub lewo
czuje sie niedobrze ,czasami mowi ,ze głowa go boli (przy porodzie mial
niedotlenienie mózgu , miał podawany tlen i wielokrotnie sprawdzano mu
oczy). Byłam pare razy u lekarki ,ale ona mowi ,ze wszystko w porządku, że
jest wrazliwy na światło i daje krople do oczu. Może ktoś sie spotkał z
takimi objawami.
Dzieki z góry

mumu

2. Data: 2005-07-08 05:51:26

Temat: Re: dziwne objawy
Od: a...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest wrazliwy na światło i daje krople do oczu. Może ktoś sie spotkał z

wybrałabym się do neurologa.....

3. Data: 2005-07-08 07:13:38

Od: "Dorota" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest wrazliwy na światło i daje krople do oczu. Może ktoś sie spotkał z

Miałam takie objawy jak miałam 9 lat i zapalenie nerwu wzrokowego. Zdiagnozowano
dopiero po badaniu pola widzenia (wtedy aparatura była w niewielu szpitalach).
Ale to może być zupełna zbieżność objawów. Nie jestem lekarzem, więc nie mam
pojęcia. Polecałabym dobrego okulistę i neurologa. Od bólu przy zwracaniu oczu w
lewo lub w prawo zaczynają się też czasem migreny. To jest jeden z testów jakie
robi neurolog.

Pozdrawiam,
Dorota

mata z kieszeniami na tył fotela samochodowego
Pytanie o brytyjski rozmiar butów
[OT] jak się nazywa taka gra...
do Michaliny Michalskiej było jaki plecak...
7-latek a język obcy