Re: dziwne objawy

From: "Dorota" <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: dziwne objawy
Date: 8 Jul 2005 09:13:38 +0200

> od jakiegos czasu moje 5 letnie dziecko , ma dziwne objawy. Wstaje rano ,
> jak odwraca oczy w prawo lub lewo
> czuje sie niedobrze ,czasami mowi ,ze głowa go boli (przy porodzie mial
> niedotlenienie mózgu , miał podawany tlen i wielokrotnie sprawdzano mu
> oczy). Byłam pare razy u lekarki ,ale ona mowi ,ze wszystko w porządku, że
> jest wrazliwy na światło i daje krople do oczu. Może ktoś sie spotkał z
> takimi objawami.

Miałam takie objawy jak miałam 9 lat i zapalenie nerwu wzrokowego. Zdiagnozowano
dopiero po badaniu pola widzenia (wtedy aparatura była w niewielu szpitalach).
Ale to może być zupełna zbieżność objawów. Nie jestem lekarzem, więc nie mam
pojęcia. Polecałabym dobrego okulistę i neurologa. Od bólu przy zwracaniu oczu w
lewo lub w prawo zaczynają się też czasem migreny. To jest jeden z testów jakie
robi neurolog.

Pozdrawiam,
Dorota