dziwne plamy na ciele - ciąg dalszy

1. Data: 2008-03-16 17:48:35

Temat: dziwne plamy na ciele - ciąg dalszy
Od: "EwaP" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przez ostatnie dwa tygodnie odwiedziliśmy po raz czwarty dermatologa, który
zaczął wspominać o tym, co wcześniej negował (robaki, a ponieważ mamy ujemny
wynik enzymatyczny na lamblie, to może owsiki). Generalnie podtrzymywał, że
to alergia. Byliśmy też u pediatry (po skierowanie na badania krwi) -
powiedział, że w życiu czegoś takiego nie widział oraz u alergologa -
spojrzał wyłącznie na buzie i powiedział, że to problem dermatologiczny.

Przez zupełny przypadek dorarłam też do dermatologa z Klinik, który postawił
w końcu jakąś diagnozę - nietypowy liszaj pokrzywkowy. Nietypowy, bo
występują one zazwyczaj w lecie i u małych dzieci lub u dorosłych.
Towarzyszy im silny świąd (u nas niby nie, ale może ten amertin go znosi).
Źródłem może być ugryzienie przez stawonoga (np. pchłę psa teściów, którzy
byli u nas w Boże Narodzenie). Plamy należy smarować maściami sterydowymi i
powinno to przejść, ale może wracać przez kilka lat.
W tej chwili najgorzej wyglądają stopy, na których pojawiły się niegojące
się ranki.
I to w tej chwili tyle.

Ewa

2. Data: 2008-03-16 21:20:05

Temat: Re: dziwne plamy na ciele - ciąg dalszy
Od: "Dorota Sosnowska" <dorota.sosnowska@_wywal_to_cos_wezyr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EwaP" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i powinno to przejść, ale może wracać przez kilka lat.
> W tej chwili najgorzej wyglądają stopy, na których pojawiły się niegojące

Dziękuje za relacje. Mam nadzieje, że niedługo skończą się wasze problemy.

Dorota Sosnowska

A propos grypy żołądkowej...
Ojciec przy porodzie myśli o rozwodzie
W jakim wieku "uswiadomienie" chłopca?
wygrywanie
Sześciolatki do szkoły, roczniki 2002-04