Re: dziwny problem

Data: 2008-10-06 17:45:52
Temat: Re: dziwny problem
Od: "Robakks" <R...@g...pl>

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Wszystko sprowadza sie do zjawisk w mojej swiadomosci.

Do zjawisk w Twojej świadomości sprowadza się wyłącznie Twój immanentny
świat doznań i wyobrażeń a więc mnemolandia. Jeśli Twój umysł nie odróżnia
nazwy od rzeczy nazywaniej to ja Tobie nie pomogę. Musisz dojść do tego sam.
Zrób tak:
spóść sobie młotek na palec od nogi i napisz co Cię zabolało: palec czy
świadomość. A teraz spóść sobie nazwę na palec i napisz czy bardzo boli. OK?
uszanowanko,
Edward Robak* z Nowej Huty