Wirtualne apetyty

1. Data: 2004-02-03 19:08:28

Temat: Wirtualne apetyty
Od: "Fela" <F...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj czytałam sobie wątek "kwaśna kapusta" w którym niezbyt ciekawej do
czytania walkie! (na dodatek małpująca panią Thomson w swych wypowiedziach)
udało się wywołać falę żeberek w kapuście. Ponieważ miałem zrobione żeberka
już wczoraj, to więc pognałam do warzywniaka po kapustę kiszoną, którą
nastepnie zmajstrowałem z dwoma grzybkami (nie ma to jak dwa grzyby),
pieprzem, zielem angolskim i listkiem laurowym. Gdy już podmiękła i nabrała
smaczków wszelakich włożyłam żeberka zmarznięte (a więc i tłuszcz zestalony)
dodałem galaretowatego sosu zawierającego cebulę i wszystko starannie
poodgrzewałam. Było niebiańsko dobre. Ladoruckiej nie zapraszam, bo wszystko
zeżarte. Żona zadowolona, bo to w jej stylu żarło.
Fela

1. Data: 2004-02-03 23:30:56

Temat: Re: dziudziu
Od: "segka" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fela" <F...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wszystko
> zeżarte. Żona zadowolona, bo to w jej stylu żarło.

DZIUDZIU!!! achtung!....

1. Data: 2004-02-04 07:57:15

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> DZIUDZIU!!! achtung!....

To by sie zgadzalo, bo pisze o sobie w dwoch rodzajach - na przemian meskim
i zenskim;-)

Basia

1. Data: 2004-02-04 10:58:54

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <bvq881$qug$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"Basia" <b...@o...pl> wrote:

> To by sie zgadzalo, bo pisze o sobie w dwoch rodzajach - na przemian meskim
> i zenskim;-)

W˝adys˝aw

1. Data: 2004-02-04 11:06:50

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Na dodatek udaje, ?e jest ?onate.

...sam swoją własną żoną, czyli miodowy miesiąc w dłoni. Ulysses.

Waldek

1. Data: 2004-02-04 12:02:08

Od: "Lilla" <l...@b...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał:
> [...]

Teraz juz bedzie tak zawsze? Ad personam zamiast ad rem?
Moze dla niektorych osob nalezy stworzyc nowa grupe, cos w rodzaju
alt.fan.dzudzu? ;-)

Pozdrawiam
Lilla
Psc.:
"W˝adys˝awie", coz to dziwne kodowanie, a raczej jego brak?

1. Data: 2004-02-04 12:06:46

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4...@u...fu-berlin.de>,
Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> wrote:

> ...sam swoją własną żoną, czyli miodowy miesiąc w dłoni. Ulysses.

Myślisz, że spędza ten miesiąc przed galerią grupy? Czytając odpowedzi
na swój spam w grupach newsowych? Zrobiło sobie z usenetu gorącą linię
dla ubogich? Fe. Obrzydliwość.

Władysław

1. Data: 2004-02-04 13:19:19

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-02-04 13:02:08 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Lilla* skreślił te oto słowa:

> Teraz juz bedzie tak zawsze? Ad personam zamiast ad rem?

Tak jest odkad pojawila sie glista...

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-02-04 15:36:57

Temat: pasztet z łosia
Od: "Fela" <F...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Myślisz, że spędza ten miesiąc przed galerią grupy? Czytając odpowedzi
> na swój spam w grupach newsowych? Zrobiło sobie z usenetu gorącą linię
> dla ubogich? Fe. Obrzydliwość.
Otóż Łosiu miły, Twe ostatnie wypowiedzi to pasztet z łosia, czyli co
pośledniejsze (czytaj niejadalne) kawałki łosiny zmielone wraz z
pośledniejszym mięsem bydła domowego i słoniną. Razem oprószone ziół
garścią, aby smród łosiny zabić. Pieczone w wielkim pośpiechu po wierzchu i
bokach przypalone.
Twoja Fela

1. Data: 2004-02-04 15:54:07

Temat: potrawka z łosia
Od: "Fela" <F...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@b...lublin.pl> napisał w wiadomości
> Teraz juz bedzie tak zawsze? Ad personam zamiast ad rem?
> Moze dla niektorych osob nalezy stworzyc nowa grupe, cos w rodzaju
> alt.fan.dzudzu? ;-)
Lepiej załóżmy fuck club Władysława Łosia.
A propos, czy kto wie jak się robi potrawkę z łosia i gdzie można kupić
części tego czcigodnego zwierzaka?
Fela

naleśniki przywierajace do patelni...
trwałość jajek