e-papieros

1. Data: 2013-04-04 17:49:33

Temat: e-papieros
Od: "Yozwig" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W drodze walki z nałogiem ;) byłem niejednokrotnie
namawiany przez znajomych do zakupu e-papierosa.
Pomijając oczywiste zalety zdrowotne tłumaczono mi,
że szybko zwróci się te 150 zł.

Więc dziś wszedłem na allegro aby tego dokonać :),
o tu e-papierosy zaczynają się od ~10 zł ??? O co
chodzi ?? Wiem, nie kupuje się tandety. Tylko ja nie
wiem jak mam rozpoznać ten odpowiedni.

Czy ktoś z Was korzysta z tego wynalazku i mógłby
mi coś poradzić? Jak dokonać wyboru, żeby nie kupić
jakiegoś bubla?

A może one już tak staniały???

Yozwig

2. Data: 2013-04-10 12:17:19

Temat: Re: e-papieros
Od: "Rela" <h...@h...he> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yozwig" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiem jak mam rozpoznać ten odpowiedni.
>
> Czy ktoś z Was korzysta z tego wynalazku i mógłby
> mi coś poradzić? Jak dokonać wyboru, żeby nie kupić

Też walczę. Bateria z wyświetlaczem - będziesz wiedział ile razy jeszcze
mniej więcej będziesz mógł się z niej zaciągnąć (masz ilość zaciągnięć od
ostatniego ładowania i stan baterii), pojemnik na liquid 2,4 ml który nie
cieknie!!! - te mniejsze w kształcie 'rakiety' ciekną. Liquidy: truskawka,
jabłko, wiśnia - ja używam 12mg/ml (ostanio 6mg/ml) firmy P1. Najlepiej
kupić 2 baterie i dwa pojemniki żeby nie kusić losu jak coś nawali.
Dodatkowo polecam mały dedykowany futerał podobny do tych na okulary i
ewentualnie smyczkę.

3. Data: 2013-04-26 12:27:07

Od: "Halina Trojnar" <n...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rela" <h...@h...he> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Yozwig" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

A może coś na temat uczuleń po e-papierosach?
H.

4. Data: 2013-04-26 23:04:26

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rela" <h...@h...he> napisał w wiadomości

Loquid za jakieś 220 zł. Płyn (nikotyna) 20 zł w buteleczkach na długo
starcza. Wlewasz jakieś 30 kropli (po bokach ścianek-nigdy na środek-w
ten otworek na środku). Zresztą tam jest w zestawie instrukcja.

Teraz tak nas urządzą, że ten płyn-nikotynę tylko w aptece będzie moża
kupować-na receptę!. Chciwy Rostkowski już się o to stara.

> A może coś na temat uczuleń po e-papierosach?
Trzeba przeczyścić wacikiem po wlaniu płynu i założeniu ustnika.

--
animka

5. Data: 2013-05-23 20:48:14

Od: Robert_65 <R...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.04.2013 19:49, Yozwig pisze:
> W drodze walki z na?ogiem ;) by?em niejednokrotnie
> namawiany przez znajomych do zakupu e-papierosa.
> Pomijaj?c oczywiste zalety zdrowotne t?umaczono mi,
> ?e szybko zwróci sie te 150 z?.
>
> Wiec dzi? wszed?em na allegro aby tego dokonaae :),
> o tu e-papierosy zaczynaj? sie od ~10 z? ??? O co
> chodzi ?? Wiem, nie kupuje sie tandety. Tylko ja nie
> wiem jak mam rozpoznaae ten odpowiedni.
>
> Czy kto? z Was korzysta z tego wynalazku i móg?by
> mi co? poradziae? Jak dokonaae wyboru, ?eby nie kupiae
> [...]
Jeśli naprawdę chcesz pozbyć się nałogu to daj sobie spokój z e-papierosem.
Ja paliłem 30 lat, ostatnio 1,5 paczki dziennie. Miałem kilka
e-papierosów i zero efektów. Od 1.05.2013r nie palę dzięki desmoxanowi.

Goraczka parogodzinna?
Bioparox - ostatni dobry lek.
Usuwanie zębów ósemek - pytanko
Czasowa utrata smaku po alkoholu