efedryna - USA vs Europa

1. Data: 2003-10-31 19:00:23

Temat: efedryna - USA vs Europa
Od: "STranger" <s...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zazywanie amerykańskiej efedryny farmaceutycznej ( nie pseudoefedryny)
w małych dawkach zamiast np kofeiny jest mocno szkodliwe? W USA efedryna
jest legalna i sprzedawana w sklepach ze zdrowa żywnością i paralekami
takimi jak np melatonina, a w Europie jest zabroniona. Znajoma przywiozła z
USA duże opakowanie i używa tego na odchudzanie... ze skutkiem bdb jak na
razie widać.

Skąd taka rozbieżność w podejściu europejskich i amerykanskich lekarzy??!

STranger
http://www.folding.prv.pl

2. Data: 2003-10-31 19:32:54

Temat: Re: efedryna - USA vs Europa
Od: Tomek Jarzynka <t...@S...cpi.pl.XX> szukaj wiadomości tego autora

STranger wrote:

> [...]
> z USA duże opakowanie i używa tego na odchudzanie... ze skutkiem bdb jak

Generalnie uwaza sie (gdzies czytalem badania) ze efedryna ma takie same
negatywne skutki uboczne dla ciala jak amfetamina. Co do wiekszej
szkodliwosci od kofeiny sie nie wypowiadam. A co do Europy - nie jest
zabroniona, Tussipect z efedryna mozna kupic OTC.

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl
KADU: http://kadu.net ZTM Search: http://ztm.moo.pl/search

3. Data: 2003-10-31 20:35:27

Od: "Redtown" <R...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Jarzynka wrote:

> [...]

Zamiast ? Hmm zależy jaki chcesz osiągnąć efekt, jesli chodzi o działanie
pobudzające na OUN to pamiętać należy o szybko pojawiąjącej się
tachyfilaksji, czyli braku reakcji na działanie prepararatu.

> Generalnie uwaza sie (gdzies czytalem badania) ze efedryna ma takie same
> negatywne skutki uboczne dla ciala jak amfetamina. Co do wiekszej
> szkodliwosci od kofeiny sie nie wypowiadam.

Lista objawów ubocznych jest z dłuższa.. warto też zwrócic uwage na
wystepowanie "zaburzeń psychicznych".

> A co do Europy - nie jest zabroniona, Tussipect z efedryna mozna kupic
> OTC.

Spróbuj zatem kupić bez recepty Efrinol - czystą efedrynę w postaci kropli
do nosa. Zaś jesli chodzi o status Tussipectu - teoretycznie można wydać bez
recepty jedno najmniejsze opakowanie. W praktyce bywa różnie.

pozdr

4. Data: 2003-10-31 20:57:19

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik STranger napisał:
> Skąd taka rozbieżność w podejściu europejskich i amerykanskich lekarzy??!

efedryna w duzym stężeniu jest szkodliwa na serce, a duze stezenie
napewno wystapi, kiedy bedzie sie ja dlugo bralo..

na odchudzanie jest dobra, bo wiaze i spala wiazania tluszczowe w
organizmie, ale zastanow sie czy warto sie odchudzac w taki sposob
kosztem wlasnego serca?

--
best regards,
scream (at)w.pl

5. Data: 2003-10-31 21:19:23

Od: Tomek Jarzynka <t...@S...cpi.pl.XX> szukaj wiadomości tego autora

Redtown wrote:

> [...]
> tachyfilaksji, czyli braku reakcji na działanie prepararatu.
> Lista objawów ubocznych jest z dłuższa.. warto też zwrócic uwage na

Bo efedryna, jak i amfetamina, generalnie uposledza sen i moza
doprowadzic do deprywacji ze snu, czyli ostatecznie ostrych stanow
psychotycznych.

> Spróbuj zatem kupić bez recepty Efrinol - czystą efedrynę w postaci kropli
> do nosa. Zaś jesli chodzi o status Tussipectu - teoretycznie można wydać
> bez recepty jedno najmniejsze opakowanie. W praktyce bywa różnie.

Efedryne ciezko kupic dlatego, ze jest na liscie I-R prekursorow.

6. Data: 2003-10-31 21:41:34

Od: "STranger" <s...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> na odchudzanie jest dobra, bo wiaze i spala wiazania tluszczowe w
> organizmie, ale zastanow sie czy warto sie odchudzac w taki sposob

No wlasnie, a mimo tego wchodzi w skład wiekszosci popularnych
reklamowanych preparatow na odchudzanie w USA. I sprzedają to w sklepach ze
zdrowa żywnością...
Zresztą co gorsze - niszczyc serce z powodu otyłosci czy zaryzykować i
odchudzic sie szybko preparatem z efedryną i na wiele miesiecy dac sercu
odpocząć poniewaz nie musi juz pompowac krwi do takiej olbrzymiej ilości
cielska? Są plusy i minusy efedryny. Nie ma leku bez skutku ubocznego.
Co do szkodliwosci na serce to pepaierosy, kawa i alkohol tez sa szkodliwe
na sere. No i co z tego? Czy wielu ludzi naprawdę tym aż tak tym mocno
przejmuje, zeby powstrzymac się od konsumpcji w/wym? Raczej nie.... :-(

STranger
http://www.folding.prv.pl

7. Data: 2003-11-03 09:50:37

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger wrote:
> Czy zazywanie amerykańskiej efedryny farmaceutycznej ( nie pseudoefedryny)
> w małych dawkach zamiast np kofeiny jest mocno szkodliwe? W USA efedryna
> jest legalna i sprzedawana w sklepach ze zdrowa żywnością

w USA rozne dziwne rzeczy sprzedaja.
do klasyki nalezy wzbogacanie benzyny etylina, czyli czteroetylkiem
olowiu. w koncu wplyw na srodowisko niewielki.
jak pozakala praktyka, jest zupelnie inaczej.
co ciekawe, wiele zatruc olowiem zwalano na cos innego.
to w koncu USA. aha. w wiekszosci stanow bron palna
tez jest latwa do kupienia, a w europie nie.
Dlatego nie sugeruj sie postawa USA.

znik.

8. Data: 2003-11-03 21:26:48

Od: "Hoody" <jcs[usun to]@o2 atuwstawkropke pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Szyszlo" <z...@w...lublin.pl> napisał w wiadomości

> to w koncu USA. aha. w wiekszosci stanow bron palna
> tez jest latwa do kupienia, a w europie nie.
> Dlatego nie sugeruj sie postawa USA.

W Polsce nie ma najmniejszych problemow z kupnem efedrynowych
spalaczy tluszczu, np. poprzez internetowe sklepy wysylkowe.
Najpopularniejszym ECA (bo chyba najtanszym) jest Thermal Pro
producenta SNI (Sports Nutrition International).

pzdr
Hoody

kodeina - co zamiast?
czy chora wątroba może być przyczyną bólów głowy???
Półpasiec
RARUNKU! Wlasnie napilem sie odkamieniacza do czajnikow!
Biseptol