Re: egzamin - lodz

Data: 2001-04-28 20:20:56
Temat: Re: egzamin - lodz
Od: "EWA" <v...@p...onet.pl>

Użytkownik Badger <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9cf3qu$kde$...@n...onet.pl...
> Czolem.
>
> Czy ktos wie, jak wygladal egzamin na psychologie w Lodzi, czy jest taki
sam
> jak w tym roku.
> Jak wyglada egzamin z predyspozycji do zawodu.

Nikt nie wie jak ma wygladac test predyspozycji, prawdopodobnie bedzie
polaczony z testem rozumienia tekstu - studiowania. Polega on na tym, ze do
partii tekstu masz podane kilka pytan i masz wybrac odpowiedz prawidłową.
Najwazniejsze, by umiec wnioskowac z tekstow psychologicznych... po prostu
czy sie rozumie i umie wyciagac wnioski. nie jest to trudne. Co do
predyspozycji - jestem na uczelni i nie mam pojecia jak maja zamiar to
zmierzyc. Sa testy mierzace predyspozycje zawodowe ludzi, mozliwe, ze na tym
dorobku opiera sie rekrutacja. Ale coz... zobaczymy. W kazdym razie do
takiego testu nie polecam sie w jakis sposob sie przygotowywac... zreszta
nie ma jak... wszystkiego mozna sie nauczyc, przynajmniej wiekszosci rzeczy,
ale wierz mi - nie warto w tej kwestii szukac odpowiedzi. Zdaje sobie
sprawe, ze to tez ciekawosc. Nie nastawiaj sie w zaden sposob. Idziesz z
marszu. Szczegolnie, ze nie ma merytorycznych przedmiotow...
powodzenia...

EWA