endometrium linijne a ciąża??

1. Data: 2005-04-13 11:19:24

Temat: endometrium linijne a ciąża??
Od: "Gosia" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka jest szansa na zajście w ciążę jeśli ma się podejrzenie endometriozy
(pacjentka lat 23) a przy tym jeden jajnik (prawdopodobnie w wyniku owej
choroby) jest w łączności z macicą? Dziękuję za odpwoiedź

2. Data: 2005-04-13 15:19:55

Temat: Re: endometrium linijne a ciąża??
Od: "Livia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <c...@b...pl> napisał w wiadomości

> Jaka jest szansa na zajście w ciążę jeśli ma się podejrzenie endometriozy
> (pacjentka lat 23) a przy tym jeden jajnik (prawdopodobnie w wyniku owej
> choroby) jest w łączności z macicą?

Czy to jest grupa wróżek? Nie da się określić prawdopodobieństwa zajścia w
ciążę przy "podejrzeniu" i nie znając innych czynników.
Endometriozę zwykle diagnozuje się za pomocą laparoskopii - inaczej są to
głównie domysły i przypuszczenia. Poza tym pewnie (między innymi) trzeba
sprawdzić drożność jajowodów - czyli wszystko i tak sprowadza się do tego,
że konieczna jest dokładna diagnostyka.

Pozdrawiam i życzę, żeby to jednak nie była endometrioza,

Livia

3. Data: 2005-04-14 10:31:40

Od: "Martyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozna! Endometrioze mozna leczyc, wiem to z wlasnego doswiadczenia.Znam
takiego lekarza, ktoremu nie jedno zawdzieczam...

4. Data: 2005-04-15 16:23:47

Od: "Livia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martyna" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mozna! Endometrioze mozna leczyc, wiem to z wlasnego doswiadczenia.

A ktoś napisał, że nie można? Jednak nic nie leczy się "na oko". Tak jak
napisałam - konieczna jest dokładna diagnostyka.

Pozdrawiam,

Livia

Krwiak pozakosmówkowy,kto wie?
Prywatna praktyka lekarska