Re: energia do zycia

Data: 2003-03-10 19:04:29
Temat: Re: energia do zycia
Od: A...@s...ca (Aleksander)

>Jak to? A wodorofosforan wapnia to nie jest sol? A stearynian magnezu?
A celuloza to nie cukier?

Sam sobie przeczysz momentami.

Mirek

Wiesz dyskusja z Toba zaczyna mnie smieszyc. Jesli Instytut Lekow RP stwierdzila ze
na
etykietce Vita-Complete moze umiescic ze nie ma soli i cukru i podpisala sie pod tym
Pani
profesor i dwoch doktorow to ja naprawde bardziej mam zaufanie do nich niz do Twojej
opinii :-). W koncu kup opakowanie VC-29 i sobie przeczytaj co Instytut Lekow kazal
tam
powypisywac na ulotce. Wlosy Ci deba stana!, a zeby nie bylo watpliwosci to od chwili
zlozenia do chwili uzyskania certyfikatu Ministra Zdrowia minelo 5 lat, podczas
ktorych
zostaly wykonane wszystkie badania 2-krotnie!! lacznie ze spektrograficznymi (co
uwazam za
idiotyzm bo w VC-29 nie ma nic co by nie bylo znane i uzywane w Polsce w innych
preparatach od lat).
Wiec koncze z Toba dyskusje bo wiadomo ze jesli sie mowi dla nabywcow o soli, to o
kuchennej, a jak o cukrze to nie o celulozie, a Ty sie po prostu czepiasz. I Bog z
Toba
:-)

Milego dnia, wieczoru, weekendu
Aleksander
Vita-Complete - witaminy z Kanady - Bez alergenów, cukru, drozdzy, glutenu, laktozy,
sztucznych barwników i kolorantów. Odpowiednie m.in. dla alergików, diabetyków i
wegetarian. Pytaj w aptekach lub zobacz www.vitacomplete.com