epikrzyca

1. Data: 2004-05-09 10:26:24

Temat: epikrzyca
Od: "kasiat" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!!
nie wiem czy nie przekrecilam nazwy,ale cos takiego zdiagnozowano po
napadzie padaczkowym( po raz pierwszy wystapil) u mojej kolezanki.google nic
nie znajduje.co to za choroba??prosze o pomoc
z gory dziekuje
kasia

2. Data: 2004-05-09 11:02:47

Temat: Re: epikrzyca
Od: "Grzegorz Iwanek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiat" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
nic
> nie znajduje.co to za choroba??prosze o pomoc

chodzi o EPIKRYZE, to nie choroba , to :
http://www.slownik-online.pl/kopalinski/DEF44DA9F7E3
A3D1C12565BE00186DB0.php

3. Data: 2004-05-10 13:50:02

Od: "gosia" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nic
> nie znajduje.co to za choroba??prosze o pomoc

Jesli to zostalo rzeczywiscie zdiagnozowane czyli pisze na karcie wypisowej
ze szpitala diagnosis , potem to slowo to ja uważam ze powinno byc
epilepsia. Epilepsia to jest padaczka. Padaczki nigdy sie nie diagnozuje na
podstawie jednego napadu i nie powinno sie wtedy od razu podawac ekow
przeciwpadaczkowych! to jest blad w sztuce lekarskiej jesli po pierwszym
jedynaym napdzie sie juz stale podaje leki p/padaczkowe. Przyczyna drgawek
chociazby moze yc niski poziom cukru, i inne zaburzenia elektrolitowe.
Juz ktos odpowiedzial ze ta nieszczesna epikrzyca to epikryza, to jest na
koncu wypisu opis skrocony o pacjencie. Kiedy przyszel, dlaczego, co sie
stalo, co zdiagnozowano, jakie dano zalecenia itd.

Pozdrawiam Gosia

ucho czy moglam sobie cos zrobic?
porod przez cc i opieka ......
Rak jelita grubego