erotyzowanie w towarzystwie

221. Data: 2010-09-20 20:46:52

Temat: Re: erotyzowanie w towarzystwie
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Albo odplonkować :-)

I co zagramy w te szachy jak równy z równym?
Nie zagramy.

--

Paulinka

222. Data: 2010-09-20 20:48:49

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To medea urodziła się w Chinach?
> ;-PPP

Nie Ixi, konflikt serologiczny, przeciwciała i te rzeczy....
MK

223. Data: 2010-09-20 20:49:49

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aż mi się też tak zachciało... ;-P

Wiecie co z tego wyjdzie?
Wielki, babski, szczęśliwy (!) ryk :-))))

MK

224. Data: 2010-09-20 20:50:46

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:i78goq$m1j$11@node1.news.atman.pl...

> No to nie zawiodę. Nigdy!
>
> --
>
> Paulinka

Ja Cię jednak bardzo proszę, bądź tą pyskatą Pauliną co zawsze :-)))).
Przytulanko masz gratis :-)

MK

225. Data: 2010-09-20 20:52:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Sep 2010 22:40:35 +0200, Vilar napisał(a):

> Tu czegoś nie łapię :-). MK

No, się odezwały :-D

226. Data: 2010-09-20 20:54:16

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, się odezwały :-D

Hahah :x

MK

227. Data: 2010-09-20 20:54:17

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-20 22:30, Vilar pisze:

> Ooo, to miałaś odważnych rodziców. Kiedyś to chyba nie były przelewki
> (nie zgłębiałam).

No chyba nie były, sądząc po zaleceniach lekarzy, do których się
jednakowoż rodzice nie zastosowali. ;)

Ewa

228. Data: 2010-09-20 20:55:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Sep 2010 22:46:52 +0200, Paulinka napisał(a):

> I co zagramy w te szachy jak równy z równym?
> Nie zagramy.

Nie rozumiem, ale nie szkodzi, przymusu nie ma.

229. Data: 2010-09-20 20:55:55

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Wiecie co z tego wyjdzie?
> Wielki, babski, szczęśliwy (!) ryk :-))))

LOL śmiem wątpić. Ku potomnym wyjdzie, że mam ludzką twarz, XL, ze ma
poczucie humoru, a Vilarowi nic wrażliwości nie odbierze.

--

Paulinka

230. Data: 2010-09-20 20:57:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Sep 2010 22:48:49 +0200, Vilar napisał(a):

> Nie Ixi, konflikt serologiczny, przeciwciała i te rzeczy....
> MK

No to nie zrozumiałam, bo rzeczywiście tę immunoglobulinę anty-rh to chyba
dopiero w naszym pokoleniu matki dostawały po "konfliktowym" porodzie - w
tym ja po PIERWSZYM.

MAGOPRESJA PRYMACINSKA...
CZY LECI Z NAMI LEKARZ ?
Upamiętniacze walczą.