erotyzowanie w towarzystwie

241. Data: 2010-09-20 21:23:48

Temat: Re: erotyzowanie w towarzystwie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Sep 2010 23:17:03 +0200, Vilar napisał(a):

> To zostawmy....
> Może kiedyś zdarzy sie ten... szczęśliwy :-)
>
> MK

Mnie? - niemożliwe: jeśli już ryk, to nieszczęśliwy (odpukać), a jeśli
szczęśliwy, to już wolę śmiech :-)

242. Data: 2010-09-20 21:26:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Sep 2010 23:23:44 +0200, Paulinka napisał(a):

> Nie rozmawiasz ze mną, o co się gniewasz?

O nic. Milczałam dla Twego dobra i spokoju Twej duszy czy jakoś tak - już
dobrze nie pamiętam. Z Panslą też tak czasem robię ;-)

243. Data: 2010-09-20 21:30:49

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> O nic. Milczałam dla Twego dobra i spokoju Twej duszy czy jakoś tak - już
> dobrze nie pamiętam. Z Panslą też tak czasem robię ;-)

Bezsensu. Tyle. Napisz, dyskusja dobrze nam zrobi.

--

Paulinka

244. Data: 2010-09-20 21:36:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Sep 2010 23:30:49 +0200, Paulinka napisał(a):

> Bezsensu. Tyle. Napisz, dyskusja dobrze nam zrobi.

Teraz już też tak myślę. Przepraszam za durnego plonka.

245. Data: 2010-09-21 06:29:41

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> No o. Pierworodna i jedyna w dodatku.
>
> Ty też? Pewnie też..... kiedyś był szlaban i jedno dziecko. Za to popatrz
> jakie inteligentne jesteśmy :]

Wyssałyśmy to z niebieskiego opakowania, heh!

Qra

246. Data: 2010-09-21 06:31:13

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Taka była wtedy moda. Na jędrne piersi. ;)

> U mnie też.

To by w sumie wiele wyjaśniało, hehe

Qra, serologiczna i sztucznie odżywiona

247. Data: 2010-09-21 06:34:20

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:i78goq$m1j$11@node1.news.atman.pl...

> Ja Cię jednak bardzo proszę, bądź tą pyskatą Pauliną co zawsze :-)))).
> Przytulanko masz gratis :-)

Tylko się, proszę, nie całujcie. Bo będzie lać.

Qra

248. Data: 2010-09-21 06:56:13

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-21 08:31, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> To by w sumie wiele wyjaśniało, hehe
>
> Qra, serologiczna i sztucznie odżywiona

Ja mam gorzej, bo jestem w dodatku druga.
Proszę wziąć to pod uwagę jako okoliczność łagodzącą.

Ewa

249. Data: 2010-09-21 07:59:56

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-21 08:56, medea pisze:

> Ja mam gorzej, bo jestem w dodatku druga.
> Proszę wziąć to pod uwagę jako okoliczność łagodzącą.

LOL! :)

--
Pozdrawiam - Aicha (wcześniak wagowy z inkubatora;))

250. Data: 2010-09-21 08:10:15

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> To by w sumie wiele wyjaśniało, hehe
>
> Qra, serologiczna i sztucznie odżywiona

No taaaa...
Wszystko zaczyna układać się w zgrabną (choć opchaną czekoladą z Lidla)
całość.

MK

MAGOPRESJA PRYMACINSKA...
CZY LECI Z NAMI LEKARZ ?