erotyzowanie w towarzystwie

251. Data: 2010-09-21 08:22:09

Temat: Re: erotyzowanie w towarzystwie
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-21 09:59, Aicha pisze:

> LOL! :)
>
> Aicha (wcześniak wagowy z inkubatora;))

Ale JAKĄ lubisz czekoladę??? ;)

Ewa

252. Data: 2010-09-21 08:24:33

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale JAKĄ lubisz czekoladę??? ;)

A ja jestem pierworodny późniak, wykarmiony piersią i lubię belgijskie
czekoladki (ale nie jem, bo nie chcę przytyć).

Sz.

253. Data: 2010-09-21 08:27:00

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> A ja jestem pierworodny późniak, wykarmiony piersią i lubię belgijskie
> czekoladki (ale nie jem, bo nie chcę przytyć).
>
> Sz.

Snob ;-PPPP

(jak potraktujesz mnie teraz poważnie, to będę musiała... kogoś zabić)

MK

254. Data: 2010-09-21 08:29:36

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

> Snob ;-PPPP
>
> (jak potraktujesz mnie teraz poważnie, to będę musiała... kogoś zabić)
>
> MK

Zawsze traktuję Cię śmiertelnie poważnie ;)

Sz.

255. Data: 2010-09-21 08:40:34

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Zawsze traktuję Cię śmiertelnie poważnie ;)
>
> Sz.
No to lecę szukać ofiary :-PPPPP
MK

256. Data: 2010-09-21 08:47:14

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-21 10:24, Szaulo pisze:

> A ja jestem pierworodny późniak, wykarmiony piersią i lubię belgijskie
> czekoladki (ale nie jem, bo nie chcę przytyć).

No to Chiron nam się objawił jako łakomczuch-asceta, a Ty jako
ascetyczny smakosz. ;)

A najbardziej to mi chyba smakują czekolady z bremeńskiej firmy Hachez,
tylko nie żadne udziwnione z chilly czy pieprzem, ale zwykłe, niezbyt
gorzkie. Albo włoskie czekoladki Baci Perugina, zawijane w aforyzmy o
miłości (coby nie wypaść z tematu). ;)

Ewa

257. Data: 2010-09-21 11:07:46

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

Ok, namieszalem,
chodzilo mi o ten fragment dyskysji:

-cyt:-
"
> Nie lubię ostentacyjnego erotyzmu, nie znoszę nachalnych mężczyzn, A
> jeszcze bardziej, nie lubię, kiedy narzuca mi się konwencję, bo jest
> fajnie, bo erotycznie.

Ja generalnie nie lubię takiej sytuacji, że muszę uważać na każde swoje
słowo, żeby nie zostało 'przerobione' erotycznie. O ile w towarzystwie w
większości męskim takie "wzmożone napięcie" jest już u mnie niemal
odruchowe, to w towarzystwie kobiet nie.
Nigdy nie uważałam się za osobę jakoś nadmiernie pruderyjną, ale
niestety tak się zaczęłam w pewnym momencie czuć.
"
-koniec cytatu-

wydaje mi sie ze:
Nachalna, toporna erotyka powoduje u osob subtelnych erotycznie
uczucie nadmiernej pruderii. No bo "maja opory" a nie powinni miec.

To troche taki kolejny kulturowy stereotyp (o ktorym kilka razy pisalem),
ze to nie erotyka jest zbyt nachalna, ale ze to niby my jestesmy zbyt
pruderyjni.

MZ to stereotyp i jest czesto odwrotnie,
to duza czulosc erotyczna powoduje te opory, ta rzekomą "złą pruderię".

Pozdr
Druch

258. Data: 2010-09-21 11:20:58

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-21 13:07, Druch pisze:

> [...]
>
> To troche taki kolejny kulturowy stereotyp (o ktorym kilka razy pisalem),
> ze to nie erotyka jest zbyt nachalna, ale ze to niby my jestesmy zbyt

Aha, teraz rozumiem.

> MZ to stereotyp i jest czesto odwrotnie,
> to duza czulosc erotyczna powoduje te opory, ta rzekomą "złą pruderię".

To w seminarium są wykłady z seksuologii? ;)

Ewa

259. Data: 2010-09-21 11:59:18

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> To w seminarium są wykłady z seksuologii? ;)

Pytaj swojego wykladowcę
- powienien Ci poinformowac ;)

Druch

260. Data: 2010-09-22 04:35:18

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-21 10:22, medea pisze:

> Ale JAKĄ lubisz czekoladę??? ;)

Znów mi coś umknęło? (już drugi raz czytam, że Chiron coś-tam i nie
wiem, gdzie tego szukać) :)
Miętową. Z chilli. Z całymi orzechami. Z toffi. Z alkoholem. Itd. :)
Osobnym zagadnieniem są belgijskie Sea Shells (she sells sea shells on
the sea shore ;)), które wspominam z sentymentem, ale nie wiem, czy
przeszłyby próbę czasu :)
A w ogóle to ostatnio ograniczam.

--
Pozdrawiam - Aicha