erotyzowanie w towarzystwie

71. Data: 2010-09-19 10:56:01

Temat: Re: erotyzowanie w towarzystwie
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i74oa0$3t8$...@n...onet.pl...
> Dnia 2010-09-19 11:20, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Nawet jeśli to miała być prowokacja, to jest podtekst erotyczny był na
> żenującym poziomie.

> Bym się zapytała pani, co chciała tym tekstem w zasadzie osiągnąć. I czy
> satysfakcję potrafi odczuwać tylko w relacji BDSM.

> Po tym jej tekście: "no przynieś mi herbatę, a ja dam ci dzisiaj dupy"
> rzuciłabym od niechcenia: "to mnie też przynieś"
:-))))))))))))))))))))

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

72. Data: 2010-09-19 10:57:30

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Hm, a gdyby wtedy w rewanżu Twój małżonek się dajmy na to wyrwał, mówiąc
> do koleżanki "to ja ci przyniosę", to dalej byłoby Ci wesoło?
>
> Ewa
To jest konsekwencja tego, co ona powiedziała. Do tego to prowadzi. I do
takiego towarzystwa pasuje- gdzie każdy z każdym.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

73. Data: 2010-09-19 11:15:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> [...]
> To jest konsekwencja tego, co ona powiedziała. Do tego to prowadzi. I do
> takiego towarzystwa pasuje- gdzie każdy z każdym.

Równie dobrze można powiedzieć, że wprowadza fantaje w życie np że
jest prostytutką ze swoim mężem, chociaż Chiron może nawet to.....

http://streemo.pl/Portal/ImageLarge.aspx?MediaId=346
8

74. Data: 2010-09-19 11:18:19

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-09-19 12:42, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Hm, a gdyby wtedy w rewanżu Twój małżonek się dajmy na to wyrwał, mówiąc
> do koleżanki "to ja ci przyniosę", to dalej byłoby Ci wesoło?

Tak. Co więcej pewnie by dodał, że może przynieść całą tacę tych herbat,
co by wszyscy mogli skorzystać.
No ale, wiesz, my nie jesteśmy normalni.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

75. Data: 2010-09-19 11:19:38

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-09-19 12:53, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> No wiesz, mam jednak trochę większe pojęcie niż Ty.

> No nieźle. Widzę dużo podobieństw. Jednak nie wszystko musi być tak
> samo. Ona publicznie wyznaje mężowi też miłość. Poza tym z całą
> pewnością jest osobą nietuzinkową.

Nie można podziwiać kogoś za całokształt. Zawsze się znajdzie jakieś
małe, ale jednak "ale"

Qra

76. Data: 2010-09-19 11:21:35

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-19 12:57, Chiron pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości grup
a.pl...

> To jest konsekwencja tego, co ona powiedziała. Do tego to prowadzi. I do
> takiego towarzystwa pasuje- gdzie każdy z każdym.

I myślisz, że za tym sposobem żartowania podąża sposób postępowania?
Też byś zaripostował jak Qra?

Ewa

77. Data: 2010-09-19 11:23:34

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-19 13:18, Qrczak pisze:
> Dnia 2010-09-19 12:42, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Tak. Co więcej pewnie by dodał, że może przynieść całą tacę tych herbat,
> co by wszyscy mogli skorzystać.

Ciekawe co na to Chiron.

> No ale, wiesz, my nie jesteśmy normalni.

Domyślam się.

Ewa

78. Data: 2010-09-19 11:30:10

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
> Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

Podoba mi się wasza (nie)normalność.

MK

79. Data: 2010-09-19 11:44:45

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości grup
a.pl...

a.pl...

> I myślisz, że za tym sposobem żartowania podąża sposób postępowania?
> Też byś zaripostował jak Qra?

Z obfitości serca...tak, dokładnie tak myślę. Czy zripostował bym w stylu
Qry- tego nie wiem, ale jej riposta wydaje mi się na miejscu.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

80. Data: 2010-09-19 11:45:22

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-19 13:30, Vilar pisze:

> Podoba mi się wasza (nie)normalność.

No to jak to w końcu jest z tym żartem? Prostactwo, tandeta, czy jednak
fajne i wesołe?

Ewa

MAGOPRESJA PRYMACINSKA...
CZY LECI Z NAMI LEKARZ ?