erytrocyty, leukocyty

1. Data: 2000-06-02 11:37:35

Temat: erytrocyty, leukocyty
Od: zoom <z...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie dotyczace leukocytow i erytrocytow. Czy 5.58 leukocytow i
4680 erytrocytow to zle wyniki? Czy nizszy poziom moze byc spowodowany
przebyta infekcja wirusowa wczesniej, czy poprostu brakiem witamin?

pozdrawiam
zoom
z...@k...net.pl

2. Data: 2000-06-02 12:28:56

Temat: Re: erytrocyty, leukocyty
Od: "Master" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

zoom <z...@k...net.pl> wrote

<d...@4...com>...
> Mam pytanie dotyczace leukocytow i erytrocytow. Czy 5.58 leukocytow i
> 4680 erytrocytow to zle wyniki? Czy nizszy poziom moze byc spowodowany
> przebyta infekcja wirusowa wczesniej, czy poprostu brakiem witamin?

5,580 WBC i 4,680,000 RBC w 1 mikroL to dobry wynik.

3. Data: 2000-06-02 13:48:35

Od: "Jaroslaw Laczkowski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyniki sa o.k.
Jaroslaw Laczkowski
mailto: j...@h...torun.pl
http://www.republika.pl/jarlacz
http://www.alzheimer.pl/aktual/laczk.htm
http://strony.wp.pl/wp/jarlacz

---

4. Data: 2000-06-08 16:00:03

Od: zoom <z...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Jun 2000 12:28:56 GMT, "Master" <m...@p...wp.pl> wrote:

>zoom <z...@k...net.pl> wrote
>
><d...@4...com>...
>
>5,580 WBC i 4,680,000 RBC w 1 mikroL to dobry wynik.

Oba wyniki sa w T/L. Nie wiem co to oznacza. Lekarka stwierdzila,ze to
w normie,ale niski poziom normy. Byc moze spowodowane brakiem witamin
czy podobnym.

Pozdrowienia
zoom

Prosba