eurespal

11. Data: 2004-11-09 22:48:23

Temat: Re: eurespal
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a istnieje jakiś tańszy odpowiednik eurespalu bo owy jest bardzo drogi
nie, nie ma dokładnego tańszego odpowiednika

12. Data: 2004-11-10 01:03:59

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po Eurospalu czesto wyst. bole brzucha.

nie przesadzaj (chyba ze masz na mysli "czesto u Ciebie wystepuja")

> Nie lepiej ten prawoslazowy lub homeopatyczny Drosetux (a takze syrop z
> cebuli)?

homeopatie lepiej sobie darowac
i nie eksperymentowac na dzieciach
jak juz bylo mowione pokazac dziecko pediatrze

Pozdrawiam

Robert Milewski

13. Data: 2004-11-10 01:12:45

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak. A moze bardziej zaksztusnym. Bo jak zobaczy sie cene tego cuda to
> mozna sie zaksztusic.

Nie tak strasznie, 20-costam zl, bywaja duzo drozsze.
przeciwzapalny, przeciwalergiczny i zapobiegajacy skurczowi oskrzeli
calkime niezle sprawdza sie w zapaleniu ucha srodkowego

Pozdrawiam

Robert Milewski

14. Data: 2004-11-10 08:27:20

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@m...pl> napisał w wiadomości

> nie przesadzaj (chyba ze masz na mysli "czesto u Ciebie wystepuja")

Nie, nie u mnie...nie bralam. Z pewnoscia mialam na mysli dzieci - w tym i
moje. Moja lek.pediatra/rodzinny niegdys stwierdzila, ze zglasza sie do niej
coraz wiecej przypadkow z bolem brzucha, biegunka, mdlosciami po E. i
zastanawia sie czy warto go przepisywac pacjentom, szczegolnie tym malym.

Przegoglaj na ten temat (E.) - fakt, sa rozne opinie, ale jesli cos w
czestym stopniu powtarza sie, to warto sie nad tym zastanowic.

Nie ryzykowalabym podajac swiadomie malemu dziecku cos, o czym wiem, ze moze
wywolywac takie czy inne objawy. Uwazam, ze jesli jest wybor - wybrac inny
lek:)

> homeopatie lepiej sobie darowac
> i nie eksperymentowac na dzieciach

No, chyba zartujesz(!). Moje dzieci, gdy byly male przede wszystkim
dostawaly syrop z cebuli (tak, jest to babciny sposob, ale sprawdzony od
wielu lat na wielu dzieciach i nie tylko - czesto polecany przez samych
lekarzy) oraz na bazie ziol i homeopatyczne.

Jednemu lek moze pomoc, innemu zaszkodzic, ale trzeba wziac pod uwage to, ze
moze zaszkodzic...

Jak repy zaczeli notorycznie pojawiac sie w przychodniach, to i sposob
leczenia sie zmienil.

> jak juz bylo mowione pokazac dziecko pediatrze

Jak najbardziej.

Pzdr.
Iwona

15. Data: 2004-11-10 19:57:43

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeciwzapalny, przeciwalergiczny i zapobiegajacy skurczowi oskrzeli
> calkime niezle sprawdza sie w zapaleniu ucha srodkowego

Hmm to wyglada ze stanial, kojarzylem ze kosztuje ok 30 zl za flakonik.
Rozumiem , ze te dzialania sciagniete z ulotki. Bo jakos nie widze aby byl
zalecany w chorobach ze skurczem oskrzeli. Ale co tam rozszerzanie oskrzeli,
wiara przenosi góry :-))))))))))

Piotr Maksymowicz>

16. Data: 2004-11-11 19:55:04

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wielu lat na wielu dzieciach i nie tylko - czesto polecany przez samych
> lekarzy) oraz na bazie ziol i homeopatyczne.

Moja wypowiedz nie miala negowac skutecznosci babcinych sposobow
(niektorych).
Ogolnie w takiej sytuacji trzeba udac sie do pediatry (jak juz sie oboje
zgodzilismy) a nie eksperymentowac.
Co do homeopatii - wolalbym kolejny raz nie rozpoczynac niekonczacych sie
dyskusji :)

Pozdrawiam

Robert Milewski

17. Data: 2004-11-11 20:02:56

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zalecany w chorobach ze skurczem oskrzeli. Ale co tam rozszerzanie
> oskrzeli, wiara przenosi góry :-))))))))))

Cena pewnie zalezy mocno od apteki, ale obstawialbym blizej 20, choc i 30
nie jest jeszcze cena powalajaca z nog (w stosunku do skutecznosci IMO)
Nie z ulotki, bo nie mam pod reka aktualnie, tylko z glowy. A skad w glowie
sie znalazlo - nie pamietam, zapewne wchlonelo sie kiedys z tekstem czytanym
:) No moze nie jest to wiodace dzialanie... :) Moim zdaniem - jak juz
pisalem - warto podkreslic skutecznosc przy z. ucha sr.
Pozdrawiam

Robert Milewski

18. Data: 2004-11-11 20:46:18

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co do homeopatii - wolalbym kolejny raz nie rozpoczynac niekonczacych sie
> dyskusji :)

Jesli dobrze zrozumialam - jestes przeciwnikiem homeopatii?
W takim razie, jesli lekarze przepisuja pacjentom leki homeop., to bedziesz
takich negowal?

Nie chce rozmawiac na temat homeopatii jako takiej, tylko poznac twoje
zdanie.

Pzdr.
Iwona

19. Data: 2004-11-12 02:12:53

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bedziesz takich negowal?
>
> Nie chce rozmawiac na temat homeopatii jako takiej, tylko poznac twoje

Nie tyle przeciwnikiem co nie widze istotnej mozliwosci aby to dzialalo -
pomijajac placebo itp. Zaszkodzic tez nie powinno... Negowal tych co
zalecaja to pacjentom nie bede - zakladam ze wierza w to co robia, jak mi
kiedys kolezanka powiedziala "nie wiem jak to mozliwe ale to czasami daje
dobre rezultaty". Nie jest to powod zeby kogos negowac IMO.

Pozdrawiam

Robert Milewski

20. Data: 2004-11-12 10:26:23

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kiedys kolezanka powiedziala "nie wiem jak to mozliwe ale to czasami daje
> dobre rezultaty". Nie jest to powod zeby kogos negowac IMO.

Rozumiem. Dziekuje.

Pzdr.
Iwona

ważne pytanie
Rozbuduj swoj gabinet - skorzystaj z bezzwrotnych doracji
polip... i nie tylko. Pomóżcie...
Szukam dobrego okulisty we Wrocławiu...
mięśniak naczyniowy