facet @ studniówka

1. Data: 2003-01-02 20:09:30

Temat: facet @ studniówka
Od: "o3" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

nie chce wyglądać standardowo na studniówce, czyli czarny garnitur + krawat.
mozecie mi cos doradzic ? zastanawialem sie na stroj z lat chyba 70'tych,
czyli dzwony, obcisla marynarka, a takze troche extravagancko w jakims
jasnym kapeluszu z laska i cygarem :P heh z cygarem zartuje...
..nie no nie wiem, jezeli to mozliwe to prosze o porade

pozdrawiam
o3

1. Data: 2003-01-03 13:03:55

Temat: Re: facet @ studniówka
Od: "AK" <x...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jasnym kapeluszu z laska

To chyba normalne że facet idzie na studnówkę z laską :-)

AK

1. Data: 2003-01-03 13:32:14

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "o3" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> jasnym kapeluszu z laska i cygarem :P heh z cygarem zartuje...
> ..nie no nie wiem, jezeli to mozliwe to prosze o porade

A moze garnitur w stylu romantyzmu? Moj brat mial cos takiego na weselu.
Bardzo mi sie podobalo. Taki stroj jak za czasow Mickiewicza i Slowackiego.
Na pewno bedziesz oryginalny aczkolwiek nie szkokujacy. Co ty na to?

> o3
Kropelka

1. Data: 2003-01-03 16:09:35

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio byłam świadkiem, jak w Galerii Centrum mama ubierała swojego syna
na studniówkę. Syn miał minę cierpiącą, odrzucało go od garniturów w stylu
"Próchnik", a mama mocno go przekonywała...Poszli na kompromis i kupili
garnitur z zielonego sztruksu. Chłopak wyglądał w nim b. ładnie i
nietuzinkowo. Może coś w tym stylu będzie dobre także dla Ciebie?
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-01-03 17:57:12

Od: "o3" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> garnitur z zielonego sztruksu. Chłopak wyglądał w nim b. ładnie i
> nietuzinkowo. Może coś w tym stylu będzie dobre także dla Ciebie?

Dzięki - ciekawa propozycja ;)

1. Data: 2003-01-03 17:57:42

Od: "o3" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Slowackiego.
> Na pewno bedziesz oryginalny aczkolwiek nie szkokujacy. Co ty na to?

Dzięki, ale raczej chyba nie te klimaty, bardziej extrawagancko bym chciał
;)

1. Data: 2003-01-03 20:58:18

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

poza tym warto pamietac ze gdy kobieta ma suknie balowa - czyli dlug ado
kostek mezczyzna powinien byc ubrany co najmiej we frak :-)
Moze zatem frak badz smoking ??
Na pewno sie dorzonisz od reszty :-)
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-01-06 08:28:32

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
> poza tym warto pamietac ze gdy kobieta ma suknie balowa - czyli dlug ado
> kostek mezczyzna powinien byc ubrany co najmiej we frak :-)
> [...]

Mmmmm....
Smoking!
Moja kolezanka byla na studniowce z baaardzo przystojnym blondynem w
swietnym smokingu.
Wszystkie baby sie wrecz rzucaly na niego:)
A ja do dzis go nie zapomialam:)

Kaska

Dermika - probki
Balejaż Ferią